TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Neeiliniai „ACME Grupės“ metai: apyvarta augo beveik 40 procentų

2016 01 21 14:45
psdgraphics.com nuotrauka

2015 metais konsoliduota neaudituota „ACME Grupės“ apyvarta siekė 335,05 mln. eurų – 38,85 proc. daugiau nei 2014-aisiais, kai grupės pardavimo apimtys sudarė 241,31 mln. eurų.

Nors didžiausia grupės bendrovė „ACC Distribution“ pernai augo 10,48 proc. ir jos apyvarta viršijo 202 mln. eurų, efektyviausiu augimo katalizatoriumi tapo oficialus „Apple“ atstovas Baltijos šalyse „AVAD Baltic“, per metus pardavimo apimtis užauginęs daugiau nei tris kartus (218,72 proc. ) – nuo 38,15 iki 121,62 mln. eurų.

Dėl palankios rinkos situacijos ir didėjančio „Apple“ produkcijos patrauklumo „AVAD Baltic“ veikla pernai buvo labai sėkminga. Tokiam proveržiui padėjo ir tai, jog kovo mėnesį įmonė tapo autorizuotu „iPhone“ platintoju Lietuvoje, Latvijoje bei Estijoje – iki 2015 metų kovo „AVAD Baltic“ atstovavo visus „Apple“ produktus, išskyrus išmaniuosius telefonus. Kita vertus, net ir eliminavus „iPhone“ faktorių, metai įmonei būtų labai sėkmingi, o augimas būtų dviženklis.

Informacinių technologijų, verslo sprendimų, namų elektronikos, programinės įrangos, buitinės ir kitos technikos platinimu užsiimanti „ACC Distribution“ ir jai priklausančios įmonės pernai augo 10,48 proc. ir viršijo 202 mln. eurų pardavimo apimtis.

Didžiausią įtaką bendros metinės „ACC Distribution“ apyvartos šuoliui turėjo net 70 proc. augimą pasiekę stambiosios buitinės technikos pardavimai. Tuo tarpu sustiprinti „ACC Distribution“ poziciją smulkios buitinės technikos rinkoje bei virtuvės baldų segmente padėjo į asortimentą įtraukti net 40 naujų prekinių ženklų, tarp kurių buvo ir „Caso“, „Hitachi“ bei „Dirt Devil“, su kuriais pasirašytos išskirtinės partnerystės sutartys dėl produkcijos platinimo Baltijos šalyse.

2015 metais išplėtus įmonių duomenų saugumo ir tinklo kompetencijas bei augant virtualizacijos ir duomenų centrų infrastruktūroms, „ACC Distribution“ pardavimai verslas verslui (B2B) segmente augo 20 proc.

Įmonės pardavimai taip pat sėkmingai augo TV ir telekomunikacijų rinkos segmentuose. TV sektoriuje augimas siekė 40 proc., o labiausiai prie to prisidėjo įgytos išskirtinės teisės platinti Japonijos įmonės „Sharp“ produkciją Baltijos regione. Tuo tarpu telekomunikacijų segmente 2015 metais reikšmingai išaugo išmaniųjų telefonų ir planšetinių kompiuterių pardavimai, kurių augimas siekė net 113 proc.

IT aksesuarus ir energiją taupančias lempas kurianti ir su savo prekės ženklu parduodanti „ACME Europe“ pernai apyvartą didino 10,49 proc. iki 10,49 mln. eurų. Metai išsiskyrė visiškai nauja patirtimi – bendrovė savo produkciją pradėjo platinti Afrikoje (kol kas – PAR, Maroke, Kenijoje), ypač sėkmingi pardavimai buvo Centrinės Europos šalyse (Vengrijoje ir Vokietijoje).

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"