TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Nesiliauja peštynės dėl terminalų Vilniaus oro uoste

2007 05 16 0:00

Prieštaringai vertinamą privatų 130 mln. litų vertės aviacijos kompleksą didžiausiame Lietuvos tarptautiniame Vilniaus oro uoste planuojantys statyti šalies verslininkai savo viziją su oro uostu bando derinti per teismą

Privataus kapitalo avialinijų "flyLAL - Lithuanian Airlines" ir jų verslo partnerės investicijų bendrovės "VA Reals" (buvusi "Gafizzi capital") prašymu Vilniaus miesto 3-iasis apylinkės teismas balandžio pabaigoje nurodė sustabdyti oro uosto detaliojo plano rengimą.

Vilniaus oro uostas šiuo metu stato naują apie 16,7 tūkst. kvadratinių metrų keleivių terminalą, kuris turėtų deramai priimti didėjantį keleivių srautą.

"Tokį verslininkų žingsnį vertinu neigiamai, nes prieš kreipdamiesi į teismą jie galėjo ateiti į Vilniaus oro uosto direkciją, į Susisiekimo ministeriją. Įmanomos derybos dėl žemės sklypų, kurie gali būti suformuoti šalia įmonėms priklausančių statinių. Tačiau viskas būtų daroma griežtai pagal teisės aktus, o ne dalijant po kelis hektarus Vilniaus oro uosto žemės nedideliems šių įmonių statiniams", - sakė susisiekimo ministras Algirdas Butkevičius.

Tuo metu verslininkai teigia esantys pasiryžę savo interesus ginti teisme.

"flyLAL Group", suinteresuota šalis, nesutinka su oro uosto plėtros vizija. Ji kartu su partneriu valdo pastatus, todėl turi detaliojo plano derinimo teisę. Kadangi su ja atsisakoma derinti detaliojo plano koncepciją, gins savo interesus teisme, kad nebūtų pažeistos jos teisės", - teigė "flyLAL Group" valdybos pirmininkas Gediminas Žiemelis.

Su verslininkų argumentais sutikęs teismas jų prašymus patenkino iš dalies.

"VA Reals", prieš porą metų iš Lietuvos verslininkų privatizuotų avialinijų "flyLAL - Lithuanian Airlines" perėmusi kelis statinius Vilniaus oro uosto teritorijoje, siekia suformuoti šalia jų didelius žemės sklypus ir juose pastatyti privatų keleivių terminalą bei lėktuvų priežiūros kompleksą. Privataus keleivių terminalo statybą planuota pradėti 2007 metais.

Oro uostas ir Civilinės aviacijos administracijos specialistai dar pernai tikino, kad Vilniaus oro uosto infrastruktūra yra valstybės nuosavybė ir privataus terminalo jame negali būti. Be to, kaip teigta, toje vietoje, kur "flyLAL" planuoja terminalą, jo statyti neįmanoma, nes neužtektų erdvės lėktuvams laikyti.

Tarp oro uosto ir "flyLAL Group" bei jos valdomos skrydžių įmonės pastaraisiais metais kilo nemažai konfliktų, dalis jų persikėlė į teisėtvarkos institucijas. Vilniaus oro uostas teismo sprendimą dėl laikinųjų priemonių apskundė.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"