Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISŠEIMA IR SVEIKATATRASA
ŽMONĖSKULTŪRASPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITMULTIMEDIA
EKONOMIKA

Neteko daugiausia klientų

 
2008 04 24 0:00

Didžiausias Lietuvoje mobiliojo ryšio operatorius "Omnitel" dėl vadinamosios numerio perkėlimo paslaugos šių metų pirmąjį ketvirtį nukentėjo labiausiai iš šalies mobiliojo ryšio bendrovių.

Kaip rodo migruojančių abonentų duomenų bazę administruojančios įmonės "Mano numeris" duomenys, "Omnitel" į kitą operatorių šiemet sausį-kovą iškeitė beveik 11,3 tūkst. abonentų - 23 proc. daugiau nei per tris tuos pačius 2007-ųjų mėnesius (9,2 tūkst.).

Bendrovėms "Tele2" ir "Bitė Lietuva" numerio perkėlimo paslauga minimu laikotarpiu buvo naudinga. Šių įmonių klientų būrį pirmąjį 2008-ųjų ketvirtį papildė atitinkamai 10,2 tūkst. ir 320 abonentų iš kitų tinklų - 2,1 karto daugiau bei 76 proc. mažiau nei tuo pačiu laikotarpiu 2007 metais.

Numerio perkėlimo paslauga pernai Lietuvoje iš viso pasinaudojo, t. y. savo numerį perkėlė į kito operatoriaus tinklą, 75,8 tūkst. abonentų - dešimtadaliu daugiau nei 2006-aisiais (68,8 tūkst.).

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasĮdomybėsKontaktai
IstorijaJurgos virtuvėKomentaraiKonkursaiReklaminiai priedai
KultūraLietuvaMokslas ir ITPasaulisPrenumerata
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2017 UAB "Lietuvos žinios"