Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISŠEIMA IR SVEIKATATRASA
ŽMONĖSKULTŪRASPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITROŽIŲ KARAIMULTIMEDIJA
EKONOMIKA

Nukentėjo per 2,3 tūkst. turistų

 
LŽred@lzinios.lt
2014 11 18 6:00
Romo Jurgaičio (LŽ) nuotrauka

Dėl kelionių organizatorės „Fresh Travel“ nemokumo nukentėjo daugiau kaip 2,3 tūkst. klientų, o jos keliones pardavinėjusius grupinių pardavimų portalus valdančios įmonės „Cherry Media“ sąskaitoje dar yra daugiau nei 0,5 mln. litų.

Bendrovė aiškinasi, kaip grąžinti pinigus keliones nusipirkusiems, bet neišvykusiems klientams, nes tai daryti jai uždraudė antstoliai. Tokius duomenis pirmadienį pateikė laikinasis Turizmo departamento direktorius Juozas Raguckas ir „Cherry Media“ vadovas Vilius Juraitis. Apie 80 proc. žmonių, kaip pranešta, yra įsigiję keliones per grupinių pardavimų portalus. Anksčiau skelbta, kad nukentėjusių turistų skaičius yra apie 1300. Turizmo departamentas jau kreipėsi į Generalinę prokuratūrą dėl galimai neskaidrios „Fresh Travel“ veiklos ir lėšų panaudojimo. „Fresh Travel“ apie savo nemokumą paskelbė praėjusį penktadienį, tą pačią dieną Turizmo departamentas sustabdė įmonės veiklos pažymėjimą. Tai ketvirta kelionių organizatorė, kuri paskelbė apie savo nemokumą. Šiuo metu bankrutuoja įmonės „Go Planet Travel“, „Go Baltic Travel“ ir „Neoturas“.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasĮdomybėsKontaktai
IstorijaJurgos virtuvėKomentaraiKonkursaiReklaminiai priedai
KultūraLietuvaMokslas ir ITPasaulisPrenumerata
Rožių karaiSportasŠeima ir sveikataTrasaKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2017 UAB "Lietuvos žinios"