TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Operatoriai meta tinklus jaunimui

2012 03 30 6:03

Retėjant abonentų, kurie linkę įsipareigoti sudarydami mobiliojo ryšio paslaugų sutartis, ryšio operatoriai grumiasi dėl jauniausių klientų - išlaidžiausių ir laisvų rinkos dalyvių. Lankstiems vartotojams pritraukti kuriamos išankstinio mokėjimo kortelės, viliojančios vienas už kitą įdomesniais pasiūlymais.

Neoficialiais LŽ šaltinių duomenimis, naują išankstinio mokėjimo kortelę, kuri jau paslaptingai reklamuojama, netrukus pristatys UAB "Omnitel". Teigiama, kad ja naudojantis bus galima kalbėtis vienodai pigiai visuose tinkluose. Ryšių reguliavimo tarnybos (RRT) duomenimis, 2010 metų pabaigoje šio operatoriaus tinkle buvo 1,128 mln. aktyvių išankstinio mokėjimo kortelių abonentų, o 2011-ųjų trečiojo ketvirčio pabaigoje jų sumažėjo iki 1,064 milijono.

Mažiau vartotojų

Praėjusių metų trečiojo ketvirčio galutiniai rezultatai rodo, kad pagal abonentus, kurie naudojosi išankstinio mokėjimo paslauga, lyderis yra "Tele2". Šiam operatoriui iš visų 2,8 mln. išankstinio mokėjimo klientų priklauso 42,1 proc., bendrovei "Omnitel" - 37,8 proc., o "Bitei Lietuva" - 19,1 procento.

2011 metų trečiojo ketvirčio pabaigoje iš viso mobiliojo ryšio abonentų buvo 4 mln. 927 tūkstančiai. Iš jų daugiau kaip pusė (57,2 proc.) naudojosi išankstinio mokėjimo paslauga, o 42,8 proc. abonentų už paslaugas mokėjo pagal sąskaitas. Pajamos, gaunamos iš išankstinio mokėjimo abonentų, minėtuoju laikotarpiu sudarė apie 26 proc. visų mobiliojo ryšio tinklu teikiamų paslaugų pajamų.

Dvi išankstinio mokėjimo korteles siūlanti "Omnitel", rodos, ryžosi pristatyti trečiąją greičiausiai todėl, kad pastebėjo jų vartotojų mažėjimo tendenciją. Mat remiantis oficialia statistika visų 2,8 mln. abonentų, kurie naudojasi išankstinio mokėjimo paslauga, skaičius per 2011 metų trečiąjį ketvirtį, palyginti su ankstesnių metų tuo pačiu laikotarpiu, sumažėjo 3,1 procento.

LŽ paklausus operatorių, kieno yra šiuo metu intriguojančiai pristatomas produktas "Viena visiems", UAB "Tele2" ir "Bitė Lietuva" aiškiai atsakė, kad tai ne jų produktas, o "Omnitel" atstovai teigė - "komentuoti nenorime, bet laukite naujienų."

LŽ duomenimis, greičiausiai naujasis pasiūlymas bus orientuotas į kortelių "Ežys" pirkėjus, kurie su kitais "Ežio" vartotojais kalbasi pigiau, bet kitiems abonentams skambina brangiau.

Penktas pasirinkimas

"Viena kortelė visiems tinklams, kuri reklamuojama viešojoje erdvėje, nėra "Bitės" projektas. Tačiau mums įdomu, kas jį vykdo. Kol kas informacijos pateikiama skurdžiai, tai gali kelti klientų nepasitikėjimą. Bet kokiu atveju šis produktas tik padidins konkurenciją rinkoje, o tai naudinga visiems vartotojams. Antra vertus, Lietuva tikriausiai taps viena unikalių šalių, kurioje yra tik apie 3 mln. gyventojų, o išankstinio mokėjimo paslaugos prekės ženklų - net penki", - sakė įmonės "Bitė Lietuva" atstovė ryšiams su visuomene Raminta Rimkienė.

Jei spėjimai pasitvirtins, abonentinėmis mobiliojo ryšio sutartimis nenorintys įsipareigoti pirkėjai galės rinktis vieną išankstinio mokėjimo kortelę iš penkių: "Labas" ("Bitė"), "Pildyk" ("Tele2") arba "Ežys", "Extra" bei "Viena visiems" ("Omnitel").

"Tele2" korporacinės komunikacijos direktorius Baltijos šalims Andrius Baranauskas teigė esąs ramus, nes bendrovės siūloma "Pildyk" yra populiariausia išankstinio mokėjimo mobiliojo ryšio kortelė Lietuvoje. "Ja naudojasi daugiausia išankstinio mokėjimo ryšio paslaugų vartotojų. Taip yra todėl, kad jiems siūlome pačias geriausias sąlygas. Atidžiai stebime konkurentų veiksmus. Neatsižvelgdami į tai, ką jie pasiūlys, ir toliau savo klientams teiksime geriausius pasiūlymus", - žada nepasiduoti konkurentams direktorius.

RRT duomenimis, mažėja ne tik išankstinio mokėjimo kortelių pirkėjų, bet ir bendros pajamos, gautos už viešojo judriojo telefono ryšio tinklo ir paslaugų teikimą. Per metus, palyginti su 2011 metų III ketv. ir 2010-ųjų III ketv., pajamos iš mobiliojo telefono ryšio paslaugų susitraukė 6,29 proc. - nuo 255.2 mln. litų iki 239,1 mln. litų.

 

Visų aktyvių išankstinio mokėjimo abonentų skaičius, mln.

2008 m. III ketv.   3,3

2009 m. III ketv.   3,06

2010 m. III ketv.   2,9

2011 m. III ketv.   2,8

Pajamų, gautų už mobiliojo telefono ryšio paslaugas, mln. litų

Laikotarpis           Pokytis, proc. 

2010 m. III ketv.   255,2      -

2011 m. III ketv.   239,15    -6,29

Mobiliojo telefono ryšio rinkos (239,19 mln. litų) pasiskirstymas pagal 2011 m. III ketv. pajamas, proc.

UAB "Tele2"            37,03

UAB "Omnitel"        32,21 

UAB "Bitė Lietuva"  28,50

Kiti                           2,26

Šaltinis: RRT

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"