TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Pajamas augina duomenų perdavimas

2014 07 17 6:00
Mažėjant pajamų iš balso telefonijos, telekomunikacijų bendrovės vis daugiau investuoja į kokybišką duomenų perdavimą. Romo Jurgaičio (LŽ) nuotrauka

Mažėjant pajamų iš balso telefonijos, telekomunikacijų bendrovės vis daugiau investuoja į kokybišką duomenų perdavimą.

Šiuo metu net penktadalis išmaniųjų telefonų savininkų nesinaudoja interneto ryšiu, tad telekomunikacijų verslas šiame sektoriuje mato didelį potencialą.

Daugiausia pajamų iš interneto

„Šiemet labiausiai augo „Bitės“ pajamos už mobilųjį internetą telefone ir mes prognozuojame, kad šis augimas tęsis ir toliau. Jį lemia tai, kad vartotojai vis drąsiau naudojasi savo išmaniaisiais telefonais. Šiame segmente svarbiausią vaidmenį atlieka vartojimo augimas, o jis Lietuvoje dar gerokai atsilieka nuo Europos vidurkio“, - LŽ sakė Rūta Latinytė, „Bitės Lietuva“ atstovė spaudai.

Kaip parodė „Bitės“ užsakymu atlikta bendrovės „Spinter tyrimai“ apklausa, šiuo metu 24 proc. išmaniųjų telefonų savininkų vis dar nesinaudoja jokiu interneto ryšiu savo įrenginyje. „Todėl šiame segmente – itin didelis augimo potencialas, kuris priklausys nuo operatorių sugebėjimo pažvelgti šių vartotojų akimis ir paskatinti juos naudotis naujausiomis technologijomis“, - prognozavo pašnekovė.

Siekdama paskatinti mobiliojo interneto ir jo teikiamų išmaniųjų galimybių plėtrą, „Bitė“ investavo į 3G tinklo plėtrą bei modernizavimą, ir šiuo metu naujausias „Bitės“ 3G tinklas jau dengia 90 proc. Lietuvos teritorijos.

Naršė dvigubai daugiau

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ pranešė, kad jos klientai antrąjį ketvirtį panaudojo 886,4 mln. megabaitų. Tai yra daugiau kaip dvigubai daugiau negu prieš metus (392,1 mln. megabaitų).

Augo ir šios bendrovės klientų prakalbamų minučių skaičius. „Tele2“ klientai prakalbėjo 973,2 mln. minučių, o tai 7,5 proc. daugiau nei prieš metus (904,5 mln. minučių).

„Tele2“ generalinis direktoriaus Petras Masiulis mano, kad klientai laisviau naudojosi ryšio paslaugomis dėl mažėjusių kainų. Per metus „Tele2“ ryšio paslaugas atpigino vidutiniškai 15 procentų. „Konkurencija mobiliojo ryšio rinkoje toliau stiprėja, dėl to laimi vartotojai“, – sakė P. Masiulis.

Birželio pabaigoje „Tele2“ klientų skaičius pasiekė 1,864 milijono. Tai 3 proc. daugiau negu prieš metus. Bendrovės verslo klientų per metus padaugėjo 11,2 proc. ir dabar yra 140,8 tūkstančio. Tačiau dėl mažintų paslaugų kainų „Tele2“ pajamos Lietuvoje antrąjį ketvirtį buvo 4,3 proc. mažesnės nei prieš metus – 127 mln. litų.

Išmanioji televizija ir internetas

Telekomunikacijų ir IT paslaugų bendrovės TEO pajamas taip pat augino didėjantis išmaniosios televizijos ir interneto klientų skaičius. Birželio pabaigoje išmaniąja TEO televizija naudojosi 16,6 proc. klientų daugiau nei prieš metus, o bendras išmaniosios ir skaitmeninės televizijos paslaugų klientų skaičius birželio pabaigoje sudarė 176,4 tūkstančio. Kartu su belaidžio interneto „TEO Wi-Fi“ klientais interneto vartotojų šioje bendrovėje padaugėjo 17,6 proc. ir birželio pabaigoje šiomis paslaugomis naudojosi 463,6 tūkst. klientų.

Birželį TEO suteikė galimybę naująją interneto televiziją „Interneto.tv“ išbandyti ir „Omnitel“ klientams.

Praėjusiais metais TEO pusmečio pajamos buvo 360,5 mln. litų, o grynasis pelnas – 75,6 mln. litų. Poveikį šių metų pajamoms, kaip ir ankstesniais laikotarpiais, darė mažėjančios įplaukos iš balso telefonijos. Pirmojo pusmečio pajamos sudarė 343,3 mln. litų, o grynasis pelnas – 63,7 mln. litų.

Bendrovės pajamos iš interneto paslaugų per pirmąjį šių metų ketvirtį sudarė 26,9 proc., iš duomenų perdavimo ir su tinklu susijusių paslaugų – 11,6 proc., iš IT paslaugų – 8,5 proc., o iš televizijos paslaugų – 8,9 proc. bendrų įmonės pajamų. Pajamos iš balso telefonijos paslaugų sudarė 40,4 proc., o iš kitų paslaugų – 3,6 proc. bendrų 2014 metų pirmojo pusmečio pajamų.

„Metų pradžioje atnaujinome dalį savo paslaugų ir jau matome šių pokyčių rezultatus. Net ir traukiantis šalies telekomunikacijų rinkai, TEO rezultatai gerėja daugelyje veiklos sričių“, – komentavo TEO generalinis direktorius Kęstutis Šliužas.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"