TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Panerių gyventojai kirs stotį saugiai

2008 09 01 0:00
Suremontuotas pėsčiųjų tiltas leis gyventojams neberizikuoti savo sveikata ar net gyvybe.
Algio Palionio nuotrauka

Judrią Panerių geležinkelio stotį nuo rugsėjo 1 dienos gyventojai gali pereiti neskubėdami ir nerizikuodami savo sveikata. Bendrovė "Lietuvos geležinkeliai" atnaujino pėsčiųjų tiltą, todėl žmonėms nebereikia vaikščioti bėgiais.

Daugiau kaip prieš tris dešimtmečius statytą Panerių tiltą "Lietuvos geležinkeliai" pernai nusprendė renovuoti, nes jo būklė buvo tiesiog kritiška - atramos pasvirusios į visas puses, sijose žiojėjo plyšiai, vanduo netrukdomas ardė laiptus. Be to, tilto pakraščiuose žaliavo samanos.

Konkursą laimėjusi bendrovė "Kauno tiltai" ėmėsi darbo praėjusį pavasarį, o atėjus rudeniui remontą jau baigė. Taigi pirmąją mokslo metų dieną vaikai gali saugiai keliauti į mokyklą.

Nesuvokia traukinio pavojaus

Bendrovės "Lietuvos geležinkeliai" Vilniaus infrastruktūros direktorius Jonas Puluikis džiaugėsi, kad nuo šiol vietos gyventojų saugumas yra užtikrintas. "Žmonės nepagalvoja, koks pavojingas gali būti traukinys. Greitieji keleiviniai traukiniai važiuoja nesustodami iki 100 kilometrų per valandą greičiu, jų lengvai ir nepastebėsi", - tvirtino jis.

Atnaujinus tiltą gyventojams nebeteks vaikščioti bėgiais. Iš esmės dabar tiltas yra ne tik patogus, bet ir gražus. "Jis turėtų laikyti dar mažiausiai 20 metų", - tikino direktorius.

Darbininkams teko renovuoti pėsčiųjų tiltą iš pagrindų: patrumpinti viaduką, pakeisti visus laiptus, sumontuoti naujas perdangos sijas, įrengti lietvamzdžius, turėklus. Saugumui užtikrinti naktimis viadukas bus apšviestas, o ateityje planuojama įrengti ir stebėjimo kameras. "Daugelyje kitų stočių jos jau yra, todėl žmonės jaučiasi saugesni", - sakė J.Puluikis.

Sudėtingos darbo sąlygos

Pusantrų metų trukę statybos darbai buvo labai sudėtingi, nes eismas stotyje intensyvus. Dėl to daugiausia reikėjo dirbti naktimis, keletą kartų teko išjungti ir traukinių elektros linijas. "Nuolatos važiavo traukiniai, manevravo šilumvežiai, todėl dieną dirbti beveik negalėjome. Būdavo, vakarais susirenčiame pastolius, dirbame, o paryčiais juos vėl išmontuojame. Stoties darbas negali nutrūkti", - aiškino rangovės, bendrovės "Kauno tiltai", atstovas Gintautas Leišys. Tačiau brigada, nors ir turėjo trukdžių, remontą atliko kokybiškai ir laiku.

Pėsčiųjų tilto statybos kainavo daugiau kaip 2 mln. litų. Visą šią sumą skyrė bendrovė "Lietuvos geležinkeliai".

Pasak Vilniaus infrastruktūros direktoriaus, Panerių stoties pėsčiųjų tilto rekonstrukcija - ne vienintelis projektas, skirtas gyventojų patogumui. Kitais metais planuojama remontuoti Naujosios Vilnios stotį, o šiemet, be Elektrėnų tilto, restauruojami dar trys objektai - viadukai per Trakų plentą, per kelią į Vokę ir Lydos kelyje per Merkį. Pastarojo atnaujinimas itin sudėtingas, nes šis tiltas yra statytas prieš šimtmetį ir dabar saugomas valstybės kaip kultūros paveldo objektas. Todėl jį restauruodama bendrovė "Lietuvos geležinkeliai" turi laikytis autentiškų technologijų - tokių, kokios buvo naudojamos prieš šimtą metų.

Parengta bendradarbiaujant su "Lietuvos geležinkeliais"

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"