TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Parduotuvės ir toliau dygs kaip grybai po lietaus

2007 01 11 0:00
Gintaras Marcinkevičius, "Maxima LT" generalinis direktorius, sako, kad įmonė įsigytų prekybos tinklą kitose šalyse, tačiau neranda tinkamo.
Nuotrauka: © "Lietuvos žinios"

Didžiausių prekybos tinklų plėtros planai rodo, kad Lietuvos ir kitų Baltijos šalių mažmeninės prekybos rinka dar nėra perpildyta

Štai "VP Market" pavadinimą į "Maxima LT" pakeitęs didžiausias Baltijos valstybėse tinklas užsibrėžė per šiuos metus atidaryti 87 parduotuves. Iš jų 75 - Baltijos šalyse: 37 Lietuvoje, 21 Latvijoje ir 17 Estijoje.

Nestabdo plėtros ir antras pagal dydį Lietuvos prekybos tinklas "Iki". Pernai Lietuvoje ir Latvijoje jis atidarė 46 prekybos centrus. Šių metų tinklo planai - 44 naujos parduotuvės. "Mažmeninės prekybos rinka kyla, nes didėja vartojimas. Todėl plėtimosi galimybių Lietuvoje dar yra", - sakė prekybos tinklo "Iki" generalinis direktorius Aidas Mackevičius.

Lietuvos mažmeninės prekybos rinka sparčiai plečiasi jau daug metų iš eilės. Pernai per vienuolika mėnesių ji pasiekė 24 mlrd. litų.

Veršis į Baltijos šalis

Tinklo "Maxima LT" generalinis direktorius ir valdybos pirmininkas Gintaras Marcinkevičius teigė, jog šiemet įmonė ir toliau koncentruos veiklą Baltijos šalyse, o Estijoje numato didelę ir sparčią plėtrą. "Bulgarijos, Rumunijos rinkos - bandomosios. Tai ateities plėtros klausimas, todėl dabar ten nevykdome didelės ekspansijos. Tiek pernai, tiek šiais metais plėtra tose šalyse nebus didelė", - aiškino Marcinkevičius.

Kalbėdamas apie plėtrą jis užsiminė, kad Lietuvoje "Maxima LT" neplanuoja, o ir negali pirkti jokio prekybos tinklo. "Įsigyti panašaus profilio įmonę mums sudėtinga, nes šiandien užimame apie 35 proc. rinkos. Lietuvos įstatymai riboja didesnę koncentraciją, todėl neketiname pirkti šalyje atskiros įmonės. Kitose valstybėse dairomės, bet tokių planų neturime, nes nėra realių pretendentų", - tvirtino Marcinkevičius.

Apie 15 proc. rinkos užimančio prekybos tinklo "Iki" generalinis direktorius teigė, jog jiems priimtinos tiek natūralios plėtros, tiek konkurentų įsigijimo galimybės. "Tačiau šiuo metu neturime konkrečių planų pirkti vieną ar kitą tinklą", - kalbėjo Mackevičius.

Apyvarta didės

Intensyvi plėtra buvo vienas veiksnių, lėmusių 25 proc. padidėjusį "Iki" pardavimą. 198 parduotuves Lietuvoje ir Latvijoje valdantis prekybos tinklas pernai skaičiavo 1,7 mlrd. litų apyvartą, o šiemet planuoja perkopti 2 mlrd. litų ribą. Pasak Mackevičiaus, praėjusių metų rodikliams įtakos turėjo rinkoje įsitvirtinęs mažų kainų prekybos tinklas "Leader Price" ir nuolat didėjančios gyventojų pajamos.

Tinklo "Maxima LT" generalinis direktorius mano, kad 2007-aisiais visos jų grupės apyvarta sieks 7,8 mlrd. litų. Pernai ji viršijo 6 mlrd. litų.

Bendrovės "VP Market" pavadinimo neliko vakar. Jis buvo pakeistas visose Baltijos šalyse. Latvijos "VP Market" dabar vadinasi "Maxima Latvija", Estijos - "Maxima Eesti". "Bendras pavadinimas ir aiški įmonių struktūra leis įgyvendinti tarptautinės plėtros planus", - pabrėžė Marcinkevičius.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"