TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Pašto paslaugų savitarną atranda vis daugiau verslo klientų

2016 05 19 10:33
Lietuvos pašto nuotrauka

Verslo įmonės naudotis tradicinėmis pašto paslaugomis renkasi elektroninius įrankius. Lietuvos paštas skaičiuoja, kad klientai, pasitelkdami dar pernai įdiegtą e. savitarnos sistemą, savarankiškai jau išsiuntė beveik penktadalį milijono siuntų.

„Verslo klientams, atsižvelgę į jų poreikius, pasiūlėme lankstesnį, patogesnį ir greitesnį būdą naudotis tradicinėmis pašto paslaugomis. Įdiegta elektroninė Lietuvos pašto savitarnos sistema, leidžia savarankiškai paruošti išsiųsti norimą pašto korespondenciją ar siuntinius, kuriuos tereikia pristatyti į paštą arba dar paprasčiau – atiduoti jų įmonę aptarnaujančiam pašto darbuotojui. Išsiųsti laišką su dokumentais ar didesnį pašto siuntinį dar niekada nebuvo taip greita ir paprasta“, – teigė Lietuvos pašto Verslo vystymo departamento vadovas Mikas Jovaišas.

Kaip teigiama Lietuvos pašto išplatintame pranešime žiniasklaidai, šiuo metu prie e. savitarnos sistemos jau prisijungė per 4 tūkst. verslo įmonių ir kitų organizacijų. Kas mėnesį elektroninės Lietuvos pašto savitarnos naudotojų gretas papildo beveik po 200 naujų klientų. Verslo klientai, naudodamiesi e. savitarnos sistema, jau yra išsiuntę beveik 200 tūkst. pašto siuntų.

Tekstile ir jos gaminiais prekiaujanti įmonė „Nostra“ kasdien paštu išsiunčia apie keliasdešimt siuntų. „Anksčiau ranka turėdavome pildyti dokumentus ir adresuoti siuntas, kas atimdavo nemažai laiko. Dabar per e. savitarnos sistemą tereikia vos kelių mygtukų paspaudimų, kad siunta būtų paruošta siuntimui“, – tvirtino įmonės „Nostra“ vadovas Igoris Kupstas.

„Siekdami dirbti efektyviai nuolat ieškome geriausių sprendimų kasdienių procesų tobulinimui, todėl atsiradus elektroninei Lietuvos pašto savitarnos sistemai išbandėme ir įvertinome jos teikiamas galimybes. Tai – elektroninės adresų knygos sukūrimas, greitesnis ir paprastesnis siuntų paruošimas išsiųsti, užsakymų pateikimas. Be to, naudotis e. savitarnos sistema yra itin patogu“, – pažymėjo pažangias energetikos paslaugas teikiančios bendrovės EnePRO biuro vadovė Sigita Golovačiova.

E. savitarnos principas: klientas, prisijungęs prie elektroninės Lietuvos pašto sistemos, suvesdamas reikiamus duomenis suformuoja siuntimo užsakymą ir ant siunčiamos siuntos užklijuoja atsispausdintą specialų lipduką. Tokią siuntą belieka atiduoti įmonę, organizaciją aptarnaujančiam pašto darbuotojui arba pristatyti į paštą. Per e. savitarną pateikiamos siuntos pašte priimamos be eilės.

Elektroninė Lietuvos pašto savitarnos prieiga suteikia galimybę sekti siunčiamų registruotųjų siuntų kelią, padeda išvengti adresavimo klaidų. E. savitarnos sistema automatiškai tikrina suvestus adresus, siuntoms Lietuvoje priskiria pašto kodus, o į užsienį siunčiamoms siuntoms parenka reikiamus pildyti muitinės dokumentus ir klientui nurodo, kaip teisingai juos užpildyti, rašoma Lietuvos pašto pranešime.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"