TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Per olimpiadą - nervų karas su TEO LT

2012 08 08 7:45
Ritos Stankevičiūtės nuotrauka/Praėjusį šeštadienį televizijos "Interaktyvioji Gala" žiūrovams Londono olimpiados transliacijas nutraukė techniniai gedimai.

Praėjusį šeštadienį televizijos "Interaktyvioji Gala" žiūrovams Londono olimpiados transliacijas nutraukė techniniai gedimai. Pasipiktinę žiūrovai puolė skambinti šios televizijos paslaugas internetu teikiančiai TEO LT. Kantriausieji prisiskambino pralaukę daugiau kaip pusvalandį. Viena vilnietė pagalbos, kuri garantuojama per 24 val., nesulaukė, o už  mokamus skambučius turės dar susimokėti apie 14 litų.

LŽ skaitytoja Rima teigia pasipiktinusi TEO LT technine pagalba, kurios jai prireikė praėjusį šeštadienį žiūrint Londono olimpines žaidynes, nes apie 20 val. 10 min. televizoriuje dingo vaizdas. Interaktyviosios televizijos ekrane bėgo nespalvotos juostos. "Pradėjau skambinti TEO LT sutartyje nurodytu gedimų registravimo trumpuoju numeriu. Paskambinusi iš "Bitės" tinklo po kelių atsakiklio komandų sužinau, kad gali tekti laukti apie 15 minučių. Suvokdama, kad taip skambinant gali išaugti mano mobiliojo ryšio sąskaita, imuosi laidinio TEO LT ryšio telefono. Nusprendžiau viską fiksuoti. Taigi pirmą kartą teko 18 minučių klausytis muzikėlės telefonu, nes konsultantas taip ir nepakėlė ragelio. Antrą kartą atsakymo nesulaukiau po 17 minučių. Trečią kartą, praėjus beveik pusantros valandos po gedimo, stebuklingai pavyko susisiekti su konsultantu", - prisimena Rima.

Už skambučius prikapsėjo pinigų

Į klientės pastabas, jog neįmanoma prisiskambinti, galbūt TEO LT tyčia nekelia telefono, kad padidintų klientų sąskaitas už telefoninį ryšį, šios bendrovės konsultantas atsakė, jog yra daug trikdžių (taigi ir skambintojų), nes nuo ketvirtadienio atliekami kažkokie bandymai. Konsultantas bandė padėti nuotoliniu būdu, nes klientė labai prašė suteikti galimybę pamatyti septynkovininkės Austros Skujytės startą. Konsultantas pažadėjo perduoti informaciją apie gedimą teritoriniam padaliniui.  

"Naiviai tikėjau, kad operatyviai bus pagelbėta, nors ir ne darbo diena. Deja, netrukus mobiliuoju telefonu gavau žinutę, kad gedimas bus pašalintas pirmadienį, rugpjūčio 6 dieną, iki 21 val. 30 min, tai yra po dviejų parų. Laimei, problemą išsprendėme savo jėgomis dar šeštadienį, ir tik pirmadienio rytą sulaukiau skambučio, kad man pasirengęs padėti TEO LT", - su šypsena kalba moteris.

Perskaičiusi sutartį Rima išsiaiškino, kad už pagalbos paieškas telefonu (jos truko 35 minutes) jai teks susimokėti apie 14 litų 7 centus. Mat jos sutartyje nurodyta, kad skambutį gedimui užregistruoti TEO LT apmokestina 39 centus už minutę ir dar ima 14 centų už kiekvieną sujungimą. "O jei tokių patiklių kaip aš, patikėjusių atsakikliu, kad ragelį kas nors pakels per 15 minučių, per Lietuvą buvo šimtai - kam solidžiai prikapsėjo pinigų? Tam pačiam TEO LT?" - svarsto Rima.     

Atsiprašymo neužtenka

AB TEO LT Išorinės komunikacijos grupės vadovė Lina Rimkutė-Žičkė aiškina, kad praėjusią savaitę bendrovėje vyko programinės įrangos atnaujinimo darbai, ir tuo metu nedidelė dalis klientų patyrė laikinų interaktyviosios televizijos sutrikimų. "Tuo metu šiek tiek daugiau klientų kreipėsi į Klientų aptarnavimo skyrių. Gali būti, kad dėl to skambinančiai klientei teko palaukti. Nuoširdžiai atsiprašome visų klientų už patirtus nepatogumus", - sako ji.

L.Rimkutė-Žičkė aiškina, kad televizijos sutrikimo atvejais dažniausiai pakanka perkrauti televizijos priedėlį - ištraukti laidą iš maitinimo lizdo ir vėl jį įjungti. Didesnių sutrikimų atveju specialistai dirba bet kuriuo paros metu tol, kol juos pašalina, o pagalba klientams teikiama ir po darbo valandų.

"Atsiprašymas gerai, bet kas atsako už klaidinančią atsakiklio informaciją, kad per 15 minučių į skambutį bus atsiliepta? O jei neatsiliepė, tai gal į sąskaitą neturėtų būti įtraukta papildoma 14 litų suma, kuri susidarė laukiant pagalbos telefonu? Ir jeigu TEO LT specialistai dirbą visą parą, kodėl operatyviai nepašalino gedimo, o realią pagalbą pasiūlė tik pirmadienį? Ir kodėl konsultantas nepatarė man pačiai perkrauti modemo? Eisiu iki galo, ginsiu savo ir kitų vartotojų teises, noriu atgauti dėl TEO LT kaltės išleistus savo pinigus", - teisybės ieškoti pasiryžusi Rima.

TEO LT atstovė aiškina, kad atsakiklis informuoja apie apytikslį atsakymo laukimo laiką. "Šiuo konkrečiu atveju konsultantas per pokalbį fiksavo sutrikimą ir bandė jį pašalinti iš karto nuotoliniu būdu perkraudamas priedėlį. Jis pranešė klientei, kad problemą stengsis pašalinti dar kartą nuotoliniu būdu po pokalbio, tą iš karto ir padarė. Taip pat registravo sutrikimą ir informavo klientę, kada vėliausiai jį pavyks pašalinti", - teisinasi  L.Rimkutė-Žičkė.

Nesilaiko taisyklių?

Tuo tarpu elektroninių ryšių naudotojų teises ir jų interesus ginti įgaliota Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) LŽ atsakė, kad jeigu, vadovaujantis "Elektroninių ryšių paslaugų teikimo taisyklių" 53 punktu, teikėjas telefonu teikia mokamą informaciją apie teikiamas paslaugas ar kitą su jų teikimu susijusią informaciją, jis turi užtikrinti, kad laukimo, kol bus pradėta teikti informacija bei kitos paslaugos, laikas būtų neapmokestintas.

"Taigi laukimo laiko TEO LT apmokestinti neturėtų. Minėtos taisyklės taip pat įpareigoja paslaugų teikėją sutartyje, sudaromoje su abonentu raštu, aiškiai nurodyti ir informaciją apie būdus, kaip vartotojams nemokamai užregistruoti paslaugų teikimo sutrikimus", - aiškina RRT Elektroninių ryšių departamento Paslaugų skyriaus vedėjo pavaduotojas Arvydas Bareikis.  

Jis priduria, kad pagal TEO LT tinklalapyje skelbiamas Televizijos paslaugų teikimo taisykles gedimai TEO tinkle ir jos galinėje įrangoje šalinami per 24 val. miestų teritorijose arba per 28 val. kaimo vietovėse ar su klientu suderintu laiku, jeigu gedimui nustatyti ir pašalinti būtina vykti į paslaugos teikimo vietą. Kitoje daugiakanalės televizijos paslaugų teikimo sutartyje, pateiktoje TEO LT svetainėje, nurodytas ir nemokamas gedimų registravimo trumpasis numeris 119.

LŽ skaitytoja Rima stebisi, kodėl nemokamas gedimų registravimo telefonas 119 nenurodytas jos sutartyje, sudarytoje raštu: "Kaip apie tai sužinoti, jeigu aš namie neturiu kompiuterio ir nesilankau TEO LT interneto svetainėje?"

Meistrai gaišina laiką

LŽ skaitytoją Eglę taip pat nustebino TEO LT specialistų neprofesionalumas, kai jie ją įkalbėjo įsirengti televiziją "Interaktyvioji Gala" vietoj "Vinitos" kabelinės televizijos. "Specialiai važiavau iš darbo namo, kad per pietus galėčiau įsileisti TEO LT meistrą, tačiau vargšelis niekaip nerado reikiamo laido televizijai įjungti ir pažadėjo, kad kitą kartą atvyks meistrai su specialia įranga signalui gaudyti. Tai kam reikėjo taip aktyviai mane atakuoti, skambinti gal penkis kartus, jeigu iš anksto neišsiaiškinta, ar bute yra techninės galimybės matyti "Interaktyviąją Galą"? Ir kodėl meistras pas klientą važiuoja be profesionalios įrangos ir gaišina klientų brangų darbo laiką. Nesuprantu, kaip taip gali elgtis bendrovė, kuri didžiuojasi didžiausiu šviesolaidinio interneto tinklu Lietuvoje ir trečius metus iš eilės pripažįstama geriausia Baltijos šalių įmone šioje srityje?" - stebisi LŽ skaitytoja.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"