TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Pernai reklamos rinka siekė daugiau nei 101 mln. eurų

2016 03 16 9:52
digitalvisitor.com nuotrauka

Didžiausios Lietuvoje rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovės TNS LT atlikta 2015 m. reklamos monitoringo analizė parodė, kad praėjusiais metais reklamos rinka augo 2 proc. ir siekė 101,1 mln. eurų.

Vienam Lietuvos gyventojui tenkantis reklamos žiniasklaidoje išlaidų kiekis sudarė 34,6 eurus. Šiemet reklamos rinkai prognozuojamas 5 proc. augimas.

Didžiausi augimo tempai pernai buvo užfiksuoti kino ir interneto reklamoje. Investicijos šiuose reklamos kanaluose augo 30 proc. ir 15 proc. Sparčiai augo ir lauko reklama – 13 proc. Lauko reklamos rinkos dalis 2015 m. aplenkė radijo rinkos dalį ir sudarė 8,8 mln. eurų. Taip pat augo vidaus reklamos, žurnalų ir radijo reklamos investicijos – 7 proc., 1,7 proc. ir 1,2 proc. atitinkamai. Didžiąją Lietuvos reklamos pinigų dalį atsiriekianti televizija pernai ūgtelėjo 0,7 proc. nuo 45,8 iki 46,1 mln. eurų. Laikraščių reklamos biudžetas mažėjo 15 proc.

Didžiausių žiniasklaidos planavimo agentūrų, reklamos davėjų, žiniasklaidos priemonių savininkų ir vadovų apklausos duomenimis, šiemet Lietuvos reklamos rinka turėtų augti 5 proc. Didžiausią augimą ekspertai numatė interneto reklamai – 10 proc., lauko reklamai numatomas 6 proc., kino reklamai 5 proc., televizijos reklamai 3 proc., radijo reklamai 2 proc. augimas. Pasak specialistų, žurnalų biudžetai turėtų nesikeisti, o investicijos į laikraščių reklamą turėtų mažėti 6 proc.

Antrus metus iš eilės žiniasklaidos planavimo agentūros įvertino ne tik interneto banerinės reklamos apimtis, bet ir kitų interneto reklamos kanalų biudžeto dalis bei prognozes šiems metams.

Interneto reklamos kanalas 2015 m. skirta interneto reklamos biudžeto dalis proc. 2016 m. planuojama interneto reklamos biudžeto dalis proc.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"