TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Pervilioja internetinės rinkodaros specialistus

2014 03 13 6:00
LŽ archyvo nuotrauka

Informacinių technologijų (IT) bendrovėms dabar labiausiai trūksta sistemų architektų. Be to, darbo rinkoje nerandama patyrusių internetinės rinkodaros specialistų, nors tai neturėtų stebinti - profesionalių šios srities darbuotojų nerengia nė viena Lietuvos aukštoji mokykla.

Puikiai savo darbą išmanantys informacinių technologijų specialistai vis dar graibstomi darbo rinkoje, šioje srityje specialistų paklausa stabili išlieka jau kelerius metus. Tai rodo personalo atrankos ir konsultacijų bendrovės „Alisa Management Laboratory“ tyrimo duomenys. „6 proc. IT įmonių Lietuvoje ieško sistemų architektų. Taip pat paklausūs yra sistemų testuotojai, sistemų saugos specialistai, programuotojai. Išpopuliarėjus išmaniesiems įrenginiams, natūraliai atsirado ir didesnis mobiliųjų programų programuotojų poreikis. "Oracle", HTML ar JAVA programuotojų poreikis kiek mažesnis“, - pranešime spaudai cituojama bendrovės direktorė Alisa Miniotaitė.

Nors rasti patyrusių specialistų nelengva, darbdaviams vien praktinių įgūdžių nepakanka – jie reikalauja projektų valdymo žinias patvirtinančių sertifikatų. A.Miniotaitė atkreipė dėmesį, kad užsienio ir Lietuvos darbdavių poreikiai ne visada sutampa. „Užsienio įmonės šiuo metu Lietuvoje dažniau ieško programuotojų, dirbančių su „Microsoft“ programinės įrangos produktais, pavyzdžiui, „Microsoft Dynamix AX“ ir „Microsoft Dynamix NAV“ programine įranga, orientuota į prekybos sektoriaus įmonių darbo optimizavimą“, – sakė ji.

Darbo rinkoje jaučiamas ypatingas internetinės rinkodaros specialistų poreikis. „Šiandien rinkodaros specialistas, neturintis informacinių technologijų srities žinių, daugeliui kompanijų yra nebepatrauklus“, – apie darbo rinkos tendencijas kalbėjo A.Miniotaitė. Ji mano, jog tokių specialistų poreikis ateityje didės, nes nė viena aukštoji mokykla jų nerengia. Įmonės priima dirbti perspektyvius darbuotojus, turinčius rinkodaros žinių, kelerius metus juos moko ir užsiaugina tikrus profesionalus. Tačiau kai yra tokių specialistų trūkumas rinkoje, įmonės stengiasi pervilioti patyrusius darbuotojus vienos iš kitų. Tad vadovai nesijaučia tvirtai investuodami į tokių darbuotojų parengimą – neaišku, ar specialistai neperbėgs pas geresnes sąlygas pasiūlysiančius konkurentus.

Tyrimo duomenys atspindi kelių šimtų (nuo smulkiausių iki stambiausių) informacinių technologijų srityje veikiančių įmonių poreikius.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"