TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Platesnis verslo požiūris augina dviračių kultūrą Lietuvoje

2014 03 12 11:55
Romo Jurgaičio (LŽ) nuotrauka

Lietuvos gatvėse kiekvienais metais dviratininkų skaičius vis auga. Priežasčių šiam ekologiškų transporto priemonių populiarėjimui galima rasti daug. Vis dėlto bene didžiausią įtaką daro vietos verslininkų pastangos, kurie įvairiomis formomis siekia supažindinti visuomenę su dviračiais, jų privalumais ir priežastimis, kodėl verta važinėti dviračiu.

Šiuos aspektus geriausiai gali įvardyti didžiausi dviračių entuziastai, kuriems tai yra gyvenimo būdas, susisiekimo priemonė, laisvalaikio ir profesionalaus sporto priemonė. Vienas tokių – Arūnas Gliaudelis. Tai buvęs profesionalus užsienio komandų dviratininkas, dabar intensyviai dalyvaujantis visose Lietuvos dviračių varžybose ir vadovaudamas „Dviratis Tau“ parduotuvei atnešęs naują požiūrį į klientą ir dviračių mėgėjų sportą.

Esame tarsi bendruomenė, kuri siekia vieno tikslo

A.Gliaudelio vadovaujamas verslas jau daugelį metų intensyviai prisideda prie skirtingų disciplinų dviračių sporto renginių. „Matęs profesionalų dviračių sportą iš arti, suprantu, kiek svarbūs yra verslo partneriai, todėl įžengęs į verslo pasaulį, siekiu prisidėti prie dviračių populiarinimo Lietuvoje. Kuo daugiau verslo partnerių gali pritraukti dviračių mėgėjų sportas, tuo geresnį matomumą jis turės. Kuo daugiau žmonių matys, įsitrauks į mėgėjų sportą, tuo didesnė visuomenė susipažins su dviračiu kaip priemone tiek laisvalaikiui, tiek sveikai gyvensenai, tiek sportui. Viskas labai paprasta,“ – teigia naują „Dviratis Tau“ parduotuvę atidarantis dviratininkas.

Socialinės atsakomybės kontekste įvardijama, kad kur kas didesnę vertę verslas kuria ne finansiškai skirdamas paramą, o pats aktyviai įsitraukiantis į remiamą veiklą. Būtent šis verslas aktyviai ieško naujų formų, kaip prisidėti prie dviračių mėgėjų sporto populiarinimo. „Finansinė parama nėra mūsų prioritetas – kur kas dažniau patys organizuojame dviračių mėgėjų renginius, skiriame tam reikalingą inventorių, padedame kitiems organizatoriams. Esame tarsi bendruomenė, kuri siekia vieno tikslo – pritraukti kuo daugiau besidominčių žmonių,“ – dėsto A.Gliaudelis.

Platesnis žvilgsnis neša apčiuopiamus rezultatus

„Dviratis Tau“ kolektyvas sėkmingai tarpininkauja tarp dviračio mėgėjų sporto ir stipriausių pasaulinio lygio dviračių gamintojų ir remia dvi dviračių sporto komandas: „Top Team – Dviratis Tau“ ir „FOCUS Vilnius“. Pastaroji šiuo metu vienija daugiau negu 40 kalnų ir plento dviračių sporto mėgėjų. „FOCUS Vilnius“ komandos vadovas Vitalis Vareikis džiaugiasi šia partneryste. „Nuo mūsų klubo įsikūrimo prioritetą skiriame geriausiems dviračių prekiniams ženklams. Partnerystė su verslo atstovais leidžia mūsų klubo nariams išbandyti sparčiausiai kylančio Europos dviračių gamintojo „FOCUS“ ir pasaulinės rinko lyderio „Specialized“ dviračius. Nesame dviračių sporto elito lyderiai, tačiau suteikiame galimybę didžiausiems dviračių sporto entuziastams ir dviračių sporto veteranams dalyvauti mėgėjų varžybose tiek Lietuvoje, tiek užsienyje,“ – teigia V.Vareikis.

Anot jo, „FOCUS Vilnius“ ir „Dviratis Tau“ partnerystė prisideda ir prie jaunųjų dviratininkų skatinimo tobulėti. „Bendradarbiaujame su Vilniaus „Sietyno“ sporto mokykla ir jauniesiems sportininkams skiriame daug dėmesio. Jis neapsiriboja bendromis treniruotėmis, žinių dalinimusi ir patirties perdavimu. Dviračių sportas Lietuvoje nėra pakankamai finansuojamas, todėl džiaugiamės galėdami padėti šios mokyklos sportininkams įsigyjant reikalingą įrangą, aksesuarus, aprangą ir kitus būtinus dalykus,“ – mintimis dalijasi V.Vareikis.

Ilgametė patirtis verčia į verslą žiūrėti kitu kampu

Šią savaitę Vilniaus Laisvės prospekte duris atversiančios naujos parduotuvės vadovas A.Gliaudelis teigia, kad dviračių versle sukantis daugybę metų įmonės požiūris į verslą yra kitoks ir nėra vaikomasi vien tik pelno. „Bendradarbiaudami su dviračių mėgėjų sporto komandomis Lietuvai pristatėme vienus geriausių Europoje „FOCUS“ dviračius ir Lietuvoje jie jau sugebėjo užsitarnauti kokybiškos ir vertinamos prekės vardą. Savalaikės investicijos į bendrą dviračių kultūros populiarinimą mūsų šalyje atsiperka ir dabar galime džiaugtis tuo, kad į mūsų parduotuves užsukantys klientai kiekvienais metais ateina su vis didesniu galimu biudžetu dviračiui įsigyti,“ – vertina A.Gliaudelis.

Šio sportininko ir dviračių verslo atstovo nuomone, tai rodo, kad žmonės vis labiau vertina kokybiškus dviračius, kur kas dažniau įsitraukia į aktyvią dviračių mėgėjų bendruomenę, o vis didėjantis dviračių mėgėjų varžybų dalyvių skaičius rodo, kad lietuviai atranda dviračius kaip universalią transporto ir laisvalaikio priemonę.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"