TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Politikai - prieš komerciją Aleksoto aerodrome

2006 07 29 0:00
Aleksote veikiantis vienas seniausių Europoje aerodromų vos suduria galus.
Richardo Kybarto nuotrauka

Kauno politikus piktina tai, kad be jų žinios miesto savivaldybei priklausantis aerodromas Aleksote verčiasi patalpų nuoma privačioms bendrovėms. Aerodromo vadovybė atkerta, kad vien iš savivaldybės kišenės oro uostas neišgyventų.

Kauno politikai susirūpinę vieno seniausių Europoje aerodromo likimu, susitiko su sau pavaldžios įstaigos vadovais ir Aleksoto seniūnijos atstovais.

Jiems rūpėjo, kiek lėšų ir iš ko užsidirba oro uostas, kuriame retkarčiais tūpia ir užsieniečių lengvieji lėktuvai, kiek kainuoja angarų nuoma ir svarbiausia, kodėl miesto politikams apie šios įstaigos veiklą neteikiama beveik jokios informacijos.

Valdybos nėra

Prieš kelias savaites baigėsi aerodromą valdančios viešosios įstaigos "S. Dariaus ir S. Girėno aerodromas" valdybos kadencija, tačiau Kauno konservatorių partijos iniciatyva nauja valdyba nebuvo išrinkta. Politikai piktinasi, esą buvusioji labai atsainiai rūpinosi aerodromo turto priežiūra ir valdymu.

"Man atrodo nenormalu, kad čia lengva ranka įkurdinami verslininkai, o mikrorajono bendruomenė negali įsteigti savo centro", - pyko Kauno miesto tarybos narys Andrius Kupčinskas.

Tačiau aerodromo direktorius Vytautas Skučas Kauno politikų kaltinimų, kad aerodromo turtas yra nuomojamas privatiems asmenims be Kauno miesto tarybos žinios, nebuvo linkęs prisiimti.

"Mums tokia teisė yra suteikta. Komercinė nuoma, kurios tikrai nėra daug, padeda išgyventi. Savivaldybė per metus skiria vos 100 tūkst. litų, nors reikėtų bent penkis kartus didesnės sumos. Dotacijos užtenka skrydžiams valdyti, asfalto darbams, o juk reikia šienauti žolę, žiemą valyti sniegą. Mes nuomojame tik funkciškai nereikalingus pastatus ir tik toms įmonėms, kurios turi konkrečius veiklos planus, taigi nereikia baimintis, kad čia įsikurs kokios nors žuvies bazės", - teisinosi aerodromo direktorius Vytautas Skučas.

Pasak jo, oro uosto ateities vizija yra gana aiški. Tai turėtų būti pusiau atvira visuomenei teritorija. Rekreacinėje jos zonoje gali iškilti kempingas ar motelis, turėtų būti plečiama ir ten esančio muziejaus teritorijos zona, bet pagrindinė zona, anot jo, turi išlikti skraidymo zona, taigi oro uostas privalo plėstis.

Kauno miesto plėtros ir ekologijos komiteto pirmininkas Algirdas Avižienis mano, kad didžiulis ir dabar menkai teišnaudotas miesto turtas turi geras perspektyvas. "Dabar čia nieko nevyksta, jis yra tuščias, beveik apleistas. O viešoji įstaiga tik šiek tiek prižiūri praktiškai užkonservuotą puikų plotą. Labai daug klausimų kelia ir neaiškiomis aplinkybėmis buvusios valdybos sprendimu įsikūrusios komercinės įmonės, kurios rūpinasi langų gamyba ar metalo supirkimu", - sakė Avižienis. Jo teigimu, tuščioje aerodromo teritorijoje būtų galima statyti gyvenamuosius namus jauniems universitetų specialistams.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"