TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Pradėti tyrimai

2008 01 04 0:00

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVAT) tesi savo pažadus ir ketvirtadienį pradėjo pirmuosius du tyrimus dėl per televiziją parodytų alkoholinių gėrimų logotipų.

Sankcijos gresia Lietuvos televizijai (LTV), parodžiusiai Italijos alkoholio gamintojo "Bosca" logotipą, ir kanalui "Tango TV", per kurio transliuojamas rankinio rungtynes buvo matyti Vokietijos alaus gamintojo "Krombacher" prekių ženklas.

"Tai bus pirmi tokie tyrimai, pradėti dėl nuo šių metų sausio 1-osios įsigaliojusių Alkoholio kontrolės įstatymo pataisų, iki 23 val. per televiziją draudžiančių rodyti net alkoholinių gėrimų logotipus", - sakė VVAT vyriausiasis specialistas Kęstutis Stirbys. Jis nesiėmė prognozuoti, kada tyrimai bus baigti. Manoma, kad jie neturėtų trukti ilgiau nei 3 mėnesius. LTV reklaminį stendą su "Boscos" logotipu parodė pirmąją 2008-ųjų dieną, kai transliavo Lotynų Amerikos sportinių šokių čempionato vaizdo įrašą. Logotipas "Krombacher" buvo matyti per "Tango TV" trečiadienį transliuotas 2009 metų pasaulio vyrų rankinio čempionato atrankos turo rungtynes tarp Lietuvos ir Suomijos. Šis logotipas buvo ant pastarosios komandos vilkimų marškinėlių. VVAT ketvirtadienį pradėjo ir dar vieną tyrimą dėl vieno dienraščio ketvirtadienį pirmame puslapyje išspausdintos publikacijos su nuotrauka, kurioje matyti "Švyturio" ir "Kalnapilio" alaus simbolika ant krepšininkų marškinėlių. Pasak BNS, toks tyrimas pradėtas pirmą kartą, nors krepšininkų nuotraukos su alkoholio gamintojų prekių ženklu ant marškinėlių pirmuosiuose laikraščių puslapiuose buvo spausdinamos ne kartą, nežiūrint, jog ir pagal anksčiau galiojusį įstatymą buvo draudžiama bet kokia alkoholinių gėrimų reklama pirmame ir paskutiniame laikraščių ar žurnalų puslapyje.

Pasak K.Stirbio, VVAT, svarstydama nustatytus alkoholinių gėrimų reklamos atvejus, vadovausis 1999 metais Lietuvos Aukščiausiojo Teismo Civilinių bylų teisėjų kolegijos išaiškinimu, jog prekių ženklai (logotipai) irgi yra reklama.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"