TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Prekių ženklo lenktynėse pirmas - "Skype"

2006 06 05 0:00
"Skype" prekių ženklo populiarumą nulėmė ir netradicinė rinkodara.
LŽ archyvo nuotrauka

Geriausio Baltijos šalių prekių ženklo rinkimuose ši pasaulyje žaibiškai išpopuliarėjusi kompiuterinė programa nuskynė nugalėtojos laurus

Ši nemokamai kalbėtis tarpusavyje leidžianti kompiuterinė programa gerokai papurtė telekomunikacijų sektorių, ypač fiksuotąjį ryšį teikiančius tradicinius telekomus. Estijoje sukurta kompiuterinė programa "Skype" praėjusį penktadienį sulaukė ir Baltijos šalių rinkodaros žinovų įvertinimo. "Skype" laimėjo tradicinio prekių ženklo konkurso "Baltic Brand Formula '2006" pagrindinį prizą.

"Tai, kad laimėjo jokių tradicinių prekių ženklo populiarinimo kampanijų nenaudojusi "Skype" rodo, jog rinkodara neatsiejama nuo informacijos perdavimo. Programos pergalę galėjo lemti "Skype" specifika, leidžianti žmonėms susisiekti vienam su kitu", - sakė "Skype" atstovė Egita Jirgensone.

Kitos taisyklės

Pasak Marijos Kosykh, "Baltic Brand Formula '2006" projekto vadovės, bendravimo internetu paslaugas teikiančios programos pergalę galėjo lemti ir truputį pakeistos konkurso sąlygos. "Anksčiau konkursui pateikti prekių ženklai savaime varžydavosi tiek renkant žinomiausią prekių ženklą nacionaliniu mastu, tiek visose Baltijos šalyse. Šiais metais šios dvi kategorijos atskirtos: tie, kas dalyvauja renkant žinomiausią prekių ženklą vienoje šalyje, negali dalyvauti Baltijos šalyse žinomiausio prekių ženklo rinkimuose, ir atvirkščiai. Tokios konkurso sąlygų korekcijos priimtos tikintis didesnio dalyvių skaičiaus, tačiau atsitiko atvirkščiai - dėl Baltijos šalių žinomiausio ženklo varžėsi tik šeši ženklai. Tačiau "Skype" geriausiais balais įvertino tiek ekspertai, tiek vartotojai", - aiškino Kosykh.

Laimėjo naujas ženklas

Nacionaliniu mastu Lietuvoje geriausio prekių ženklo rinkimuose konkurse "Baltic Brand Formula '2006" geriausiu pripažintas "Kelias į žvaigždes", antroji vieta skirta "Švyturiui", trečiąją vietą užėmė "Radiocentras".

"Kelio į žvaigždes" ženklui nugalėti pavyko nepaisant to, kad šis ženklas gana naujas - jo taikymui nėra net metų", - laimėjimu džiaugėsi LNK kūrybos direktorius Laurynas Šeškus. Beje, geriausio prekių ženklo Lietuvoje vardas LNK - ne naujiena. Praėjusiais metais šis apdovanojimas atiteko pačios televizijos ženklui.

Lyderis pasitraukė

Šiais metais konkurse nedalyvavo dvejus metus laimėtoju buvęs bankas "Hansabank". Latvijos "Hansabanka" Rinkodaros skyriaus vedėja Oksana Sivokobylska teigė, kad bankas iš konkurso pasitraukė norėdamas suteikti galimybę laimėtoju tapti kitiems prekių ženklams. "Dar prieš teikiant paraiškas konkursui, atsižvelgus į visus kriterijus paaiškėjo, kad "Hansabank" ir trečią kartą taps nugalėtoju. Tačiau nutarę konkurse nedalyvauti "Hansabank" atstovai labai nerimavo, kad šiais metais ant nugalėtojų laiptelio neatsistotų kitas bankas", - sakė "Baltic Brand" vadovė.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"