TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Prekybos centruose užsienyje pramogaujama, Lietuvoje – tvarkomi reikalai

2016 08 01 6:00
Lietuvos žinių archyvo nuotrauka

Lietuvos prekybos centrus pirkėjai išnaudoja susikaupusiems reikalams tvarkyti. Nors pasaulyje prekybos centruose daugiau pramogaujama, mūsų šalies prekybos centrų klientų mėgiamiausių papildomų paslaugų penketuke rikiuojasi vaistinė, bankas, degalinė netoliese, paštas ir galimybė įsigyti paruošto maisto.

Pirkėjų simpatijas atskleidė didžiųjų prekybos tinklų pardavimus stebinti rinkos tyrimų bendrovė „Nielsen“, 2015 metų pabaigoje atlikusi pasaulinį pirkėjų įpročių tyrimą.

61 proc. apklaustų Lietuvos pirkėjų teigia, kad prekybos centre eina į vaistinę, 53 proc. – banką, 37 proc. jų svarbu papildyti automobilio baką degalais pakeliui į prekybos centrą ar važiuojant iš jo, 34 proc. apsilanko pašte, o 30 proc. nusiperka paruošto maisto.

Išskirtiniu dėmesiu vaistinėms pasaulyje pasižymi Baltijos šalys, Filipinai, Meksika, kur vaistinę svarbia paslauga įvardino daugiau kaip 60 proc. tyrimo respondentų. Vidutiniškai pasaulyje prekybos centrų vaistinėse apsilanko 39 proc. pirkėjų.

Pasaulio mastu banko paslaugomis prekybos centre pasinaudoja vidutiniškai 42 proc., degalų netoliese dairosi 35 proc., pašto – 39 proc., paruošto maisto – 40 proc. prekybos centrų klientų.

Lietuvos pirkėjai greitojo maisto taškų prekybos centre dideliu privalumu nelaiko. Tokio maisto sako neperkantys 39 proc. pirkėjų, dar 27 proc. tokios galimybės neturi ir nepasigenda, jį valgo tik 23 proc. klientų.

„Vertinant pasaulines tendencijas, nemaža dalis žmonių teigia, kad prekybos centre valgo greitąjį maistą ir čia nepralenkiami Filipinai su 74 proc. šios paslaugos gerbėjų. Bendras pasaulio vidurkis yra 40 proc., kur didesnę persvarą įgauna Azijos šalys, o mažiausiai domimasi Graikijoje. 36 proc. pasaulio prekybos centrų lankytojų geria kavą, todėl komforto paslaugos turi galimybių didinti savo klientų skaičių Lietuvoje“, – teigia „Nielsen“ generalinė direktorė Baltijos šalims Ilona Lepp.

29 proc. Lietuvos prekybos centrų lankytojų geria kavą, tačiau kol kas jų yra 2 procentiniais punktais mažiau už kavos negeriančių dalį.

Sveikatinimo paslaugos prekybos centre domina daugiau kaip penktadalį Lietuvos prekybos centrų klientų, nedomina – antra tiek. Net 40 proc. tokios paslaugos nepasigenda ir nesinaudotų net atsiradus pasiūlai. Pasaulyje sveikatingumo paslaugomis naudojasi kas ketvirtas prekybos centro klientas, dar tiek pat norėtų tokių paslaugų prekybos centre, kuriame apsiperka.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"