TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Pripažino H&M ir IKEA įtaką pirkėjų srautui

2013 10 28 16:54
Iki metų pabaigos prekybos ir pramogų centre „Ozas“ parduotuves atvers 7 nuomininkai, tarp jų pirmoji Lietuvoje koldūninė „2Bistro“ bei pirmoji „Crocs“ parduotuvė Vilniuje. Romo Jurgaičio (LŽ) nuotrauka

Rinkos naujokų – H&M ir IKEA - atidarymas turėjo trumpalaikės įtakos „Ozo“ nuomininkų rezultatams.

Prekybos ir pramogų centro „Ozas“ nuomininkų apyvarta šių metų sausio – rugsėjo mėnesiais augo 15 proc. Panašiai, 14 proc., didėjo ir lankytojų skaičius. Didžiausias apyvartos augimas per šį laikotarpį fiksuotas vasarą – liepos mėnesį, o rugpjūtį srautus pakoregavo rinkos naujokų – H&M ir IKEA atidarymas turėjo tik trumpalaikės įtakos „Ozo“ nuomininkų rezultatams. Tarp jų didžiausią augimą per tris pirmus ketvirčius pasiekė restoranai.

„Trečias šių metų ketvirtis prasidėjo iš tiesų ženkliu vartojimo augimu – jo proveržis buvo jaučiamas visoje mažmeninės prekybos rinkoje. Visada kryptingai stiprindami mūsų prekybos centro pozicijas ir tam pasiruošę iš anksto, žinojome, jog IKEA ir H&M atidarymai turės tik trumpalaikės įtakos mūsų rezultatams. Prognozės pasitvirtino, o kai kurios mūsų centre veikiančios namų apyvokos prekių ir drabužių parduotuvės jau kitą mėnesį po didžiųjų rinkos naujienų fiksavo žymiai ūgtelėjusius pardavimus“, – sakė prekybos ir pramogų centro „Ozas“ direktorė Inga Navickaitė.

Pasak jos, šiais metais „Ozas“ didžiausią dėmesį skyrė dviems nuomininkų segmentams – restoranams bei avalynės parduotuvėms, o naujausi rezultatai rodo, jog pastangos pasiteisino. „Tiek tarp restoranų, tiek tarp avalynės parduotuvių yra tokių prekės ženklų, kurių vienintelės prekybos vietos veikia būtent pas mus. Pavyzdžiui, neseniai duris atvėręs avalynės salonas „Gabor“. Taip pat šiuo metu turime didžiausią po vieno prekybos centro stogu veikiančių restoranų skaičių ir jis artimiausiu metu dar augs“, – sakė I.Navickaitė.

Jos teigimu, vertinant objektyviai – pagal apyvartą vienam kvadratiniam metrui, restoranai ir avalynės salonai patenka tarp labiausiai augusių nuomininkų segmentų. Šių metų sausio – rugsėjo mėnesiais restoranų apyvarta pagal šį rodiklį augo 31 proc., avalynės – 18 proc. Į trejetuką taip pat pateko sveikatos ir grožio prekes bei paslaugas siūlantys nuomininkai – jų apyvarta augo 22 proc.

Planuojama, kad iki šių metų pabaigos prekybos ir pramogų centre „Ozas“ naujas ar po rekonstrukcijų parduotuves atvers 7 nuomininkai. Jų tarpe – pirmoji Lietuvoje koldūninė „2Bistro“ bei pirmoji „Crocs“ parduotuvė Vilniuje. Šiuo metu „Oze“ veikia šios avalynės prekybos sala.

Prekybos ir pramogų centras „Ozas“ Vilniuje atidarytas 2009 m. rugpjūčio mėn. Centre veikia apie 180 parduotuvių, kurių dalis atstovauja naujus Lietuvoje tarptautinius prekės ženklus: „Prisma“, „Peek & Cloppenburg“, „Deichmann“ ir kt. Prekybos ir pramogų centre taip pat įsikūręs didžiausias Lietuvoje šeimos pramogų parkas „X-Planet“ bei naujovė Lietuvoje – greito maisto restoranų kompleksas.

„Ozo“ prekybos ir pramogų centrą valdo bendrovė „ECE Projektmanagement Vilnius“. Ji priklauso prekybos centrų valdytojai ECE, valdančiai 189 prekybos centrus visame pasaulyje, kurie užima 6 mln. kv. metrų prekybinį plotą. Metinė nuomininkų apyvarta ECE valdomuose centruose siekia 21 mlrd. eurų.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"