TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Ragina pirkti lietuviškus produktus

2014 08 30 6:00

Prekybos tinklas „Maxima“ skatina gyventojus aktyviau vartoti šalyje pagamintą produkciją ir tinklo parduotuvėse plečia jų pasiūlą. Akcija „Didžiuojamės lietuviška kokybe“ gyventojus kviečia įsitikinti lietuviškų produktų įvairove, gera kokybe ir taip palaikyti vietos gamintojus.

„Lietuviški produktai pasižymi puikia kokybe, natūralumu, tradiciniu skoniu, su įvežtiniais jie sėkmingai konkuruoja ir kaina. Tad didžioji dalis mūsų pirkėjų prioritetą jau ir iki šiol teikė Lietuvoje pagamintai produkcijai. Atsižvelgdami į savo pirkėjų lūkesčius, pirmenybę mūsų parduotuvių lentynose teikiame vietos gamintojų produkcijai. Nuosekliai plečiame jų pasiūlą ir taip kviečiame pirkėjus vartoti daugiau lietuviškų produktų bei palaikyti vietos gamintojus“, – pranešime spaudai teigė „Maxima LT“, UAB generalinis direktorius Žydrūnas Valkeris.

„Maximos“ duomenimis, lietuviškų produktų paklausa didėja. Didelė dalis pirkėjų maisto kokybę sieja būtent su kilme – ypač mėsos, pieno, duonos gaminių, taip pat vaisių ir daržovių. Pardavimui augti turi įtakos ir konkurencinga lietuviškų produktų kaina - jiems dažnai taikomos akcijos bei nuolaidos. Paklausos didėjimas siejamas ir su pastaraisiais įvykiais: dalis gyventojų, pirkdami ir vartodami daugiau lietuviškų produktų, taip išreiškia savo pilietinę poziciją ir palaikymą vietos gamintojams, kurių teikiamai produkcijai užsivėrė Rusijos rinka.

Lyginant rugpjūčio pradžios ir vidurio pardavimą, kai lentynose pasirodė Rusijos rinkai skirti pieno produktai ir vaisiai bei daržovės, pastebimas bendras pirkėjams svarbiausių – kasdienių lietuviškų produktų pardavimo didėjimas. Varškės produktų paklausa išaugo daugiau nei penktadaliu, sviesto – ketvirtadaliu, šviežių daržovių – taip pat ketvirtadaliu, mėsos gaminių – 7 procentais. Augo ir grietinės, pieno, sūrių, jogurtų, įvairių pieno desertų pardavimas.

Šiuo metu prekybos tinklas „Maxima“ bendradarbiauja su 700 Lietuvos tiekėjų. Lietuvoje pagaminti ar išauginti produktai sudaro didžiąją „Maximos“ parduotuvėse siūlomo asortimento dalį. Priklausomai nuo produktų grupės, lietuviški produktai sudaro nuo kelių iki daugiau nei 80 proc. bendro asortimento, o lyginant 2013 ir 2014 metus, tokių produktų bendrame asortimente daugėjo iki 5 procentų.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"