TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Reklamos apimtys augo radijuje, kine ir internete

2013 08 29 11:12
Ritos Stankevičiūtės (LŽ) nuotrauka

Sausio–liepos mėnesiais bendros reklamos apimtys Lietuvoje paaugo 2,6 proc. lyginant su praėjusių metų analogišku laikotarpiu, rodo rinkos ir žiniasklaidos tyrimų kompanijos TNS LT atlikta reklamos monitoringo analizė. Labiausiai šiuo laikotarpiu augo radijo, kino ir interneto reklamos apimtys. 

Lyderio pozicijas labiausiai reklamuojamų produktų grupėse nesikeičia – šiemet jas išlaiko prekybos tinklai, greitieji kreditai ir mobiliojo ryšio bendrovių mokėjimo kortelės. Labiausiai, iki 40,5 proc., reklamos apimtys mažėjo mobilaus ryšio operatorių grupėje.

„Nuo šių metų pradžios labiausiai augo radijo reklamos apimtys. Palyginimui, pernai radijo reklamos augimas siekė 3 proc., tuo metu šiemet jis šoktelėjo iki 25 proc. Radijo reklamos laiko augimui įtakos turėjo įvairiems reklaminiams žaidimams skirtos sekundės“, – sakė TNS LT Reklamos monitoringo vadovė Giedrė Juronienė.

Per pirmus septynis šių metų mėnesius TV reklamos augimas siekė 2,3 proc. Augimui įtakos turėjo TV kanalo RTR Planeta, kuris pradėtas matuoti nuo 2013 metų kovo mėnesio, apimtys. Be šio kanalo duomenų, TV reklamos laikas smuktelėjo 1 proc. Per šį laikotarpį televizijoje buvo ištransliuoti 744 tūkst. reklaminių klipų.

Tuo metu spaudos reklamos apimtys krito 7,2 proc. Laikraščiuose reklamos ploto mažėjimas buvo 8,9 proc., žurnaluose reklamos plotas krito 3,8 proc. Laikraščiuose buvo išspausdinta 7 mln. 448 tūkst., žurnaluose – 3 mln. 805 tūkst. kv.cm. reklamos.

Sausio–liepos mėnesiais buvo ištransliuota 3 mln. 828 tūkst. radijo sekundžių reklamos, kas yra 38,6 proc. daugiau nei pernai. Didesnį augimą lėmė šių metų pradžioje pradėta matuoti ZIP FM radijo stotis, taip pat – išaugęs radijo žaidimų kiekis. Lyginant radijų stočių sąrašą be ZIP FM, per radijo reklamos laikas išaugo 24 proc.

Automatinė interneto reklamos sistema Evaliant™ šiemet užfiksavo 16,3 proc. daugiau reklamos negu per 2012 metų sausį-liepą. Iš viso šiemet buvo užfiksuota 2 mln. 531 tūkst. reklamos vienetų.

Lauko reklamos vidutinis vienos dienos plotas, lyginant šių ir praėjusių metų duomenis, krito 22,5 proc.

Lauko video reklamos ekranuose buvo transliuota 2 mln. 70 tūkst. sekundžių reklamos. Palyginus su praėjusiais metais, lauko video reklamos apimtis sekundėmis krito beveik penktadaliu – 17,7 proc.

Labiausiai smuko, iki 27,5 proc., reklamos apimtys ant degalinių degalų pylimosi pistoletų, kur per pirmus septynis šių metų mėnesius 26 tūkst. reklaminių lipdukų.

Taip pat mažėjo vidaus TV reklamos kiekis. Lyginant 2013 ir 2012 metų sausio-liepos mėnesių duomenis, mažėjimas siekė 12,3 proc.

Šiemet vienu didžiausiu augimu po radijo reklamos pasižymėjo kino reklama, augo 18,5 proc. Iš viso šių metų sausio-liepos mėnesiais buvo parodyta 158 tūkst. reklaminių klipų.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"