TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Reklamos apimtys didėjo

2013 10 28 9:15
looah.com nuotrauka

Didžiausios Lietuvoje rinkos ir žiniasklaidos tyrimų kompanijos TNS LT atlikta reklamos monitoringo analizė parodė, kad šiemet sausio-rugsėjo mėnesiais bendros reklamos apimtys Lietuvoje padidėjo 2,6 proc. lyginant su pernai analogišku laikotarpiu. Per pirmus tris šių metų ketvirčius reklamos apimtys augo radijo, interneto, kino ir TV kanaluose.

„Didžiausiai augimą rodanti produktų grupė – greitieji kreditai, kuri per pirmus devynis šių metų mėnesius augo 97 proc. Taip pat augo loterijų ir vaistinių grupių išlaidos reklamai, atitinkamai 57 ir 54 proc. Tuo metu reklamos išlaidos mobiliojo ryšio operatorių, mobiliojo ryšio telefonų ir alaus produktų grupėse mažėjo“, – sakė TNS LT Reklamos monitoringo vadovė Giedrė Juronienė.

Didžiausių reklamuotojų trejetukas nesikeitė – „Tele2“, „Studio Moderna“ bei „Procter& Gamble“. Tačiau dešimtuke įvyko pokyčiai – dabar jį papildė „4Finance“, kuri iš 20-tos pozicijos pakilo iki 9-sios. Šios kredito paslaugų bendrovės išlaidos reklamai išaugo 167 proc. Tuo metu „Unilever“ 26 proc. sumažinę išlaidas reklamai iš 4-sios vietos nukrito į 10-ąją.

Šių metų sausio-rugsėjo mėnesiais TV reklamos augimas siekė 3,2 proc. Augimui įtakos turėjo TV kanalų RTR Planeta ir REN TV, kurie pradėti matuoti nuo 2013 metų kovo ir rugsėjo mėnesių, apimtys. Be šių kanalų duomenų, TV reklamos laikas smuktelėjo 0,6 proc. Per šį laikotarpį televizijoje buvo ištransliuoti 969 tūkst. reklaminių klipų.

Spaudos reklamos apimtys sumažėjo 8,4 proc. Laikraščiuose reklamos ploto krito 10,3 proc., žurnaluose – 4,4 proc. Iš viso laikraščiuose per šiuos metus buvo išspausdinta 9 mln. 514 tūkst., žurnaluose – 4 mln. 737 tūkst. kv.cm. reklamos.

Per pirmus devynis mėnesius buvo ištransliuota 4 mln. 954 tūkst. radijo sekundžių reklamos, kas yra 40,2 proc. daugiau nei pernai. Didesnį augimą lėmė šių metų pradžioje pradėta matuoti ZIP FM radijo stotis. Lyginant radijų stočių sąrašą be ZIP FM, per radijo reklamos laikas išaugo 25,7 proc.

Automatinė interneto reklamos sistema Evaliant™ šiemet užfiksavo 16,6 proc. daugiau reklamos negu per 2012 metų sausį-rugsėjį. Iš viso šiemet buvo užfiksuota 3 mln. 279 tūkst. reklamos vienetų.

Lauko reklamos vidutinis vienos dienos plotas, lyginant šių ir praėjusių metų duomenis, krito 19,6 proc. Šiam rodikliui įtakos turėjo nuo šių metų pradžios nebeteikiami lauko reklamos agentūros „Audora“ reklamos apimčių duomenys. Šios agentūros reklamos plotas praėjusiais metais sudarė 18 proc. viso lauko reklamos ploto.

Lauko video reklamos ekranuose buvo transliuota 2 mln. 625 tūkst. sekundžių reklamos. Palyginus su praėjusių metų analogišku laikotarpiu, lauko video reklamos apimtis sekundėmis krito 12,5 proc.

Per 2013 m. sausio-rugsėjo mėn. ant degalinių degalų pylimosi pistoletų buvo užklijuota 29 tūkst. reklaminių lipdukų. Lyginant su 2012 m., šis rodiklis krito iki 28,8 proc.

TV reklamos kiekis, lyginant šių ir praėjusių metų pirmųjų trijų ketvirčių duomenis, mažėjo 16,4 proc.

Šiemet augimo tempų nelėtinanti kino reklama augo 25,4 proc. Iš viso šių metų sausio-rugsėjo mėnesiais buvo parodyta 202 tūkst. reklaminių klipų.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"