TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Reklamos apimtys sumažėjo 4 proc.

2013 03 28 13:30
Daugiausiai reklamos generavo prekybos tinklai, mobiliojo ryšio bendrovės bei greitųjų kreditų įmonės. / Romo Jurgaičio (LŽ) nuotrauka

Rinkos ir žiniasklaidos tyrimų kompanijos TNS LT atlikta reklamos monitoringo analizė parodė, kad šių metų sausio – vasario mėnesiais  reklamos apimtys buvo 4 proc. mažesnės nei pernai analogišku laikotarpiu. Labiausiai šoktelėjo radijo reklamos apimtys – 35,2 proc.

TV reklamos apimtys, lyginant 2013 ir 2012 metų sausio-vasario mėnesių rezultatus, krito 4,5 proc. Per du 2013 metų mėnesius televizijoje buvo ištransliuoti 162 tūkstančiai reklaminių klipų.

Spaudos reklamos apimtys, lyginant 2013 ir 2012 sausio-vasario mėnesių duomenis, krito 6,4 proc. Laikraščiuose reklamos ploto mažėjimas buvo 6,2 proc., žurnaluose reklamos plotas smuktelėjo 6,8 proc. Laikraščiuose buvo išspausdinta 1 milijonas 821 tūkstantis, žurnaluose – 802 tūkstančiai kvadratinių centimetrų reklamos.

Radijo stotys per 2013 metų sausį-vasarį transliavo 845 tūkstančius sekundžių reklamos ir tai buvo 35,2 proc. reklamos daugiau nei per 2012-ųjų pirmuosius du mėnesius. Didesnį radijo apimčių augimą įtakojo 2013 metų pradžioje pradėta matuoti ZIP FM radijo stotis. Lyginant radijų stočių sąrašą be ZIP FM, per 2013 ir 2012 sausį-vasarį, radijo reklamos laikas išaugo 22,4 proc.

Per pirmuosius du šių metų mėnesius internete buvo užfiksuota 3,2 proc. daugiau reklamos negu per 2012 metų sausį-vasarį. Per šį laikotarpį buvo užfiksuota 590 tūkstančių reklamos vienetų.

Lauko reklamos vidutinis vienos dienos plotas, lyginant 2013 ir 2012 metų sausio-vasario mėnesių duomenis, krito 21,9%.

Lauko video reklamos ekranuose buvo transliuota 280 tūkstančių sekundžių reklamos. Palyginus su 2012 metų pirmaisiais dviem mėnesiais, lauko video reklamos apimtis sekundėmis krito 66,1 proc.

Per 2013 metų sausio-vasario mėnesius ant degalinių degalų pylimosi pistoletų buvo užklijuoti 9 tūkstančiai reklaminių lipdukų. Lyginant su 2012 metų sausiu-vasariu, šis rodiklis krito 3,5 proc.

Vidaus TV reklamos kiekis, lyginant 2013 ir 2012 metų sausio-vasario mėnesių duomenis, mažėjo 16 proc.

Kino reklama per pirmuosius du šių metų mėnesius, lyginant su 2012 metų sausiu-vasariu, krito 35,2 proc. Šiais metais per du mėnesius buvo parodyta beveik 25 tūkstančiai reklaminių klipų.

Šiemet į didžiausių pagal apimtis reklamuotojų trejetuką pateko Tele2, Studio Moderna bei Procter&Gamble. Vertinant pagal produktų grupes, daugiausiai reklamos generavo prekybos tinklai, mobiliojo ryšio bendrovės bei greitųjų kreditų įmonės. 

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"