TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Reklamos apimtys toliau auga

2013 09 30 11:53
burntech.tv nuotrauka

Šių metų sausio-rugpjūčio mėnesiais, lyginant su analogišku praėjusių metų laikotarpiu, bendros reklamos apimtys Lietuvoje padidėjo 3,4 proc., rodo rinkos ir žiniasklaidos tyrimų kompanijos TNS LT atlikta reklamos monitoringo analizė. Per pirmus aštuonis šių metų mėnesius reklamos apimtys augo radijo, interneto, kino ir TV kanaluose.

„Lyderio pozicijas labiausiai reklamuojamų produktų grupėse visus šiuos metus išlaiko prekybos tinklai, greitieji kreditai ir mobiliojo ryšio bendrovių mokėjimo kortelės. Didžiausių reklamuotojų trejetuke išlieka telekomunikacijų bendrovė Tele2, kompanijos „Studio Moderna“ bei „Procter&Gamble”, – sakė TNS LT Reklamos monitoringo vadovė Giedrė Juronienė.

Šių metų sausio-rugpjūčio mėnesiais TV reklamos augimas siekė 3,3 proc. Augimui įtakos turėjo TV kanalo RTR Planeta, kuris pradėtas matuoti nuo 2013 metų kovo mėnesio, apimtys. Be šio kanalo duomenų, TV reklamos laikas smuktelėjo 0,3 proc. Per šį laikotarpį televizijoje buvo ištransliuoti 843 tūkst. reklaminių klipų.

Spaudos reklamos apimtys sumažėjo 6,7 proc. Laikraščiuose reklamos ploto krito 8,4 proc., žurnaluose – 3,2 proc. Iš viso laikraščiuose per šiuos metus buvo išspausdinta 8 mln. 495 tūkst., žurnaluose – 4 mln. 229 tūkst. kv.cm. reklamos.

Per pirmus aštuonis mėnesius buvo ištransliuota 4 mln. 357 tūkst. radijo sekundžių reklamos, kas yra 39,2 proc. daugiau nei pernai. Didesnį augimą lėmė šių metų pradžioje pradėta matuoti ZIP FM radijo stotis. Lyginant radijų stočių sąrašą be ZIP FM, per radijo reklamos laikas išaugo 24,5 proc.

Automatinė interneto reklamos sistema Evaliant™ šiemet užfiksavo 15,9 proc. daugiau reklamos negu per 2012 metų sausį-rugpjūtį. Iš viso šiemet buvo užfiksuota 2 mln. 909 tūkst. reklamos vienetų.

Lauko reklamos vidutinis vienos dienos plotas, lyginant šių ir praėjusių metų duomenis, krito 20,7 proc. Šiam rodikliui įtakos turėjo nebeteikiami lauko reklamos agentūros „Audora“ reklamos apimčių duomenys. Šios agentūros reklamos plotas praėjusiais metais sudarė 18 proc. viso lauko reklamos ploto. Be šios agentūros duomenų, pirmąjį šių metų pusmetį lauko reklamos rinka išliko stabili.

„Šiemet lauko reklamoje labiausiai paaugo degalinių, putojančio vyno, lengvųjų automobilių reklamos plotai. Tuo metu lauko reklamos stenduose daugiausiai reklamavosi statybinių medžiagų ir įrankių, turto ir nuosavybės draudimo paslaugos, kurių reklamos tuo pačiu laiku 2012-aisiais metais nebuvo“, – sakė G.Juronienė.

Lauko video reklamos ekranuose buvo transliuota 2 mln. 341 tūkst. sekundžių reklamos. Palyginus su praėjusių metų analogišku laikotarpiu, lauko video reklamos apimtis sekundėmis krito 14,9 proc.

Toliau smunka, iki 28,5 proc., reklamos apimtys ant degalinių degalų pylimosi pistoletų, kur per pirmus aštuonis šių metų mėnesius 29 tūkst. reklaminių lipdukų.

Taip pat mažėjo vidaus TV reklamos kiekis. Lyginant 2013 ir 2012 metų sausio-rugpjūčio mėnesių duomenis, mažėjimas siekė 15,4 proc.

Šiemet vieną didžiausių augimo tempą išlaikanti kino reklama augo 23,8 proc. Iš viso šių metų sausio-liepos mėnesiais buvo parodyta 174 tūkst. reklaminių klipų.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"