TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Reklamos mastai sparčiausiai augo radijuje ir internete

2013 06 03 10:41
voxamfm.com nuotrauka

Rinkos ir žiniasklaidos tyrimų kompanijos TNS LT atlikta reklamos monitoringo analizė parodė, kad šių metų sausio–balandžio mėnesiais reklamos apimtys ūgtelėjo 2,7 proc., lyginant su pernai analogišku laikotarpiu.

Labiausiai augo radijo (46,4 proc.) ir interneto (18,3 proc.) reklamos apimtys, o mažėjo - lauko statinės (24,5 proc.), lauko video (19,2 proc.) ir reklamos ant degalų pylimo pistoletų (fillboard) (17,4 proc.) apimtys.

Šiemet TV reklamos apimtys, lyginant 2012 ir 2013 metų rezultatus, paaugo 1,8 proc. Šį augimą lėmė TV kanalo „RTR Planeta“, kuris pradėtas matuoti nuo 2013 metų kovo mėnesio, apimtys. Be šio kanalo duomenų, TV reklamos laikas sumažėjo 0,3 proc. Iš viso per keturis 2013 metų mėnesius televizijoje buvo ištransliuota 405 tūkst. reklaminių klipų.

Spaudos reklamos apimtys, lyginant 2013-ųjų ir 2012-ųjų sausio–balandžio mėnesių duomenis, krito 7,1 proc. Laikraščiuose reklamos plotas mažėjo 8,2 proc., žurnaluose reklamos plotas smuktelėjo 4,7 proc. Iš viso laikraščiuose buvo išspausdinta 4 mln. 148 tūkst., žurnaluose – 2 mln. 66 tūkst. kvadratinių centimetrų reklamos.

Radijo stotys per pirmuosius keturis šių metų mėnesius ištransliavo 2 mln. 23 tūkst. sekundžių reklamos, tai yra 46,4 proc. daugiau nei pernai analogišku laikotarpiu. Augimui įtakos turėjo šių metų pradžioje pradėta matuoti „ZIP FM“ radijo stotis. Lyginant radijų stočių sąrašą atmetus „ZIP FM“, per 2013 ir 2012 sausį–balandį, radijo reklamos laikas išaugo 32 proc.

Automatinė interneto reklamos sistema Evaliant™ per pirmuosius keturis šių metų mėnesius užfiksavo 18,3 proc. daugiau reklamos negu per 2012 metų sausį–balandį. Šiemet Evaliant™ sistema užfiksavo 1 mln. 393 tūkst. reklamos vienetų (occurrencies).

Pirmųjų keturių mėnesių lauko reklamos vidutinis vienos dienos plotas krito 24,5 proc. Lauko video reklamos ekranuose buvo transliuota 1 mln. 227 tūkst. sekundžių reklamos. Palyginus su 2012 metų pirmaisiais keturiais mėnesiais, lauko video reklamos apimtis sekundėmis krito 19,2 proc.

Per 2013 metų sausio–balandžio mėnesius ant degalinių degalų pylimosi pistoletų buvo užklijuota 16,7 tūkstančių reklaminių lipdukų. Lyginant su praėjusiaisiais metais, šis rodiklis buvo 17,4 proc. mažesnis.

Vidaus TV reklamos kiekis, lyginant 2013 ir 2012 metų sausio–balandžio mėnesių duomenis, mažėjo 0,3 proc. Kino reklamos apimtys per pirmuosius keturis šių metų mėnesius krito 2,9 proc. Iš viso per šį laikotarpį buvo parodyta 79 tūkst. reklaminių klipų.

Didžiausių reklamuotojų trejetukas per sausį – balandį nesikeitė ir pagrindiniais reklamos užsakovais išliko „Tele2“, „Studio Moderna“ ir „Procter& Gamble“. Vertinant pagal produktų grupes, daugiausiai reklamos generavo prekybos tinklai, mobiliojo ryšio bendrovių mokėjimo kortelės ir telefonai. Didžiausias pokytis, lyginant su praėjusiaisiais metais – paskolų ir lizingo segmente. Jis pernai tuo pačiu laikotarpiu buvo 65 vietoje, o šiemet pakilo į šeštąją vietą.

TNS LT reklamos apimčių apžvalgoje pateikiami žiniasklaidos reklamos monitoringo duomenys, reklamos apimčių pokytis, lyginant 2013-ųjų ir 2012-ųjų* metų sausio–balandžio mėnesių rezultatus.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"