TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Retėja verslo nuomonės lyderių gretos

2013 07 15 14:21
Nerijus Mačiulis. Oresto Gurevičiaus (LŽ) nuotrauka

Pirmąjį šių metų pusmetį pastebima itin aktyvi mūsų šalies nuomonės lyderių komunikacija – beveik pusantro karto šoktelėjo visų tiriamų verslo segmentų atstovų pasisakymų skaičius. Tuo metu įmonių atstovų gretos pradėjo retėti. 

Tai parodė rinkos ir žiniasklaidos tyrimų bendrovės TNS LT atliktas tyrimas, kuris įvertina nuomonės lyderių vaidmenį šalies žiniasklaidoje.

„Vien telekomunikacijų segmente nuomonės lyderių pasisakymų skaičius lyginant su atitinkamu 2012 m. laikotarpiu išaugo 43 proc., bankininkystės segmente – 42, draudikų 40 proc. Daugiausiai – beveik 5 tūkst. kartų – pasisakė bankininkystės atstovai. Toliau rikiuojasi draudimo mažmeninės prekybos atstovų komentarai, kurie šį pusmetį aplenkė telekomunikacijų nuomonės lyderių pasisakymus“, – sakė TNS LT Komunikacijos analizės vadovas Linas Spėčius.

Nuomonės lyderių TOP 20 bankininkystės segmentas išlaiko tvirtas lyderio pozicijas – 15 asmenų atstovauja bankams, o šių metų nuomonės lyderiu išliko „Swedbank“ vyr. ekonomistas N.Mačiulis. Tuo metu šiemet įtrauktas į tyrimą mažmeninės prekybos segmentas įrodė gana ženkliai prisidedantis prie viešosios nuomonės formavimo – į dvidešimtuką pateko net 3 šio segmento atstovai. Likusias dvi vietas tarpusavyje pasidalino draudimo ir telekomunikacijų atstovai. Labiausiai pagerino savo pozicijas nuomonės lyderių dvidešimtuke ir per devynias pozicijas pasistūmėjo į priekį „Bitės“ generalinis direktorius Ch.Robbinsas. Beje, lyginant su atitinkamu 2012 m. laikotarpiu, nuomonės lyderių viršūnėje išsilaikė 11 asmenų.

Šį pusmetį aktyviausia komunikacija pasižymėjo „Swedbank“ atstovai, kurie įvairiose žiniasklaidos priemonėse pasisakė daugiau nei 1,5 tūkst. kartų, iš kurių net 621 priklausė N.Mačiuliui. Toliau aktyviausiųjų trejetuke išsidėstė „SEB“ ir „Danske“ bankų atstovų citatos.

Vertinant atskirų verslo sričių aktyvumą, pirmąjį šių metų pusmetį dažniausiai buvo cituotas bankininkystės atstovas – N.Mačiulis, draudimo – M.Jundulas (PZU), telekomunikacijos – Ch.Robbinsas („Bitė“), o mažmeninės prekybos – O. Malaškevičienė („Maxima“).

Iš bendro tyrimo išskirtas kompanijų vadovų TOP 10 pasipildė naujais nuomonių lyderiais. Pirmoje vietoje atsidūrė ankstesniuose tyrimuose į dešimtuką nepatekęs „Šiaulių banko“ administracijos vadovas A. Žiugžda.

„Tai nulėmė metų pradžioje paskelbtas „Ūkio banko“ bankrotas ir jo dalies perėjimas „Šiaulių banko“ žinion. Taip pat aktyviausių vadovų dešimtuką papildė K.Šerpytis („Lietuvos draudimas“). Aktyviausiai cituojamų vadovų penketuke po A.Žiugždos rikiuojasi sudarė Ch.Robbinsas („Bitė“), M.Jundulas („PZU Lietuva“), A.Danys („Swedbank“) ir A.Zabulis („Omnitel“). Kol kas į šį sąrašą nepateko nė vienas mažmeninės prekybos vadovas“, – teigė L.Spėčius.

Tyrimo metu buvo analizuojama kompanijų, veikiančių bankininkystės, draudimo, mažmeninės prekybos tinklų ir telekomunikacijų sektoriuose atstovų komunikacija 2013 m. sausio–birželio mėnesiais. Per šį laikotarpį žiniasklaidoje pasisakė 468 tirtų verslo sektorių atstovai, o jų citatos buvo skelbtos 7392 kartus. Tyrimo metu buvo analizuojami įtakingiausi žiniasklaidos šaltiniai: 90 spaudos leidinių, 10 interneto svetainių, 4 radijo stotys ir 5 TV kanalai. Atstovų citatos reklaminiuose straipsniuose tyrimo metu vertintos nebuvo.

TNS LT priklauso tarptautinei tyrimų kompanijai „TNS Global“, kuri turi sukaupusi daugiau nei 60 metų patirtį rinkos tyrimų ir įžvalgų srityje. TNS atstovybės yra įsikūrusios daugiau nei 80-yje pasaulio šalių – Europoje, Pietų ir Šiaurės Amerikoje, Azijoje ir Ramiojo vandenyno regione, Afrikoje ir Viduriniuose Rytuose. Kompanija TNS priklauso vienai didžiausių pasaulyje įžvalgų, informacijos ir konsultacijų grupių „Kantar“.

„Kantar“ pavaldi komunikacijos paslaugų grupei WPP. Vienydama 13 specializuotų kompanijų sugebėjimus ir patirtį, grupė siekia teikti išskirtines ir pokyčiams įkvepiančias įžvalgas tarptautinei verslo bendruomenei ir būti šios srities lyderiu. Grupė veikia 100 šalių ir jungia beveik 29 tūkst. tyrimų ir konsultacijų specialistų. Grupės paslaugomis naudojasi daugiau nei pusė kompanijų, patenkančių į „Fortune“ 500 didžiausių.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"