TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Rudeniop užderės naujų drabužių vardų

2012 07 24 7:50
LŽ archyvo nuotrauka/Pirkėjai pinigus nori leisti ne bet kam, o pasaulyje pripažintiems prekės ženklams.

Rudenį šalies prekybos centruose pasirodys nauji drabužių prekės ženklai. Pardavėjai siekia tenkinti pirkėjų norą pinigus skirti ne bet kam, o žinomų pasaulinių gamintojų produkcijai.

Prekybos centrų konkurencija, ypač sostinėje, verčia labiau stengtis ir sukti galvas, kaip patenkinti pirkėjų norą už sunkiai uždirbamus pinigus įsigyti kokybiškų drabužių. Taigi artimiausiu metu juose duris atvers žinomų prekės ženklų drabužių ir avalynės parduotuvės.

Statistikos departamento duomenys rodo, kad per penkis šių metų mėnesius, palyginti su praėjusių metų sausiu-geguže, tekstilės, drabužių ir avalynės mažmeninė prekyba šalies specializuotose parduotuvėse išaugo beveik penktadaliu (19,5 proc.) - nuo 435,27 mln. litų iki 520,09 mln. litų.

Ieško pripažintos mados

Prekybos centrų vadovai, tirdami savo pirkėjų elgesį, pastebi, kad jie pinigus nori leisti ne bet kam, o pasaulyje pripažintiems prekės ženklams. "Mūsų lankytojai vis dažniau ieško tarptautinių, madingų prekės ženklų parduotuvių. Visame pasaulyje gerai žinomų prekės ženklų parduotuvių atidarymas visuomet būna maloni staigmena lankytojams. Šiuo klausimu dirbame nuolat - kalbamės, deramės su įvairių tinklų atstovais, todėl panašių staigmenų savo lankytojams pateiksime ir kitais metais", - planais dalijosi prekybos centro "Panorama LT" generalinė direktorė Birutė Kalanovaitė.

Rugpjūtį sostinės prekybos ir laisvalaikio centre "Panorama" taip pat bus pristatyti žinomi prekės ženklai - duris atvers drabužių ir aksesuarų parduotuvė "Massimo Dutti" ir avalynės bei aksesuarų parduotuvė "Aldo". Antrame šio centro aukšte rugsėjo mėnesį įsikurs kita avalynės ir aksesuarų parduotuvė "TJ Collection".

Įsileido prancūzus

Vilniaus prekybos parko "Ozas" direktorė Inga Navickaitė sako, kad jau rugpjūčio pradžioje šiame prekybos centre bus atidaryta parduotuvė "Derhy", kuri prekiaus prancūzų gamybos moteriškais drabužiais. Direktorė pabrėžia, kad kol kas tai bus vienintelė prancūzų, lyderiaujančių pasaulinės mados srityje, parduotuvė Lietuvoje. Kitą mėnesį "Oze" taip pat duris atvers didesnė parduotuvė - čia vienoje vietoje bus siūlomi trijų prekės ženklų "Monton", "Baltmann", "Mosaic" drabužiai. "Rudenį bus atidarytos "Marc'o Polo", "Mohito" parduotuvės. Iš viso nuo liepos mėnesio iki Naujųjų metų planuojame 17 atidarymų", - naujienų gausą garsių prekės ženklų mėgėjams žada "Ozo" direktorė.

Aštuonios naujos parduotuvės

Kito sostinės prekybos centro "Europa" vadovė Gintarė Urnevičienė LŽ pasakojo, kad šiuo metu ruošiamasi 8 naujų parduotuvių atidarymui: jau nuo rugpjūčio čia bus prekiaujama "Karen Millen", o nuo rugsėjo - "MaxMara" mados grupei priklausančių "Marella", "Penny Black" bei "Max&Co" prekės ženklų, taip pat vyrams kuriančių "Strellson" drabužiais bei "Coccinelle" galanterijos gaminiais.

"Pokyčių žada ir mūsų senbuviai: šiuo metu atnaujinamas "Aprangos" drabužių salonas ir įrengiama parduotuvė "Aprangos galerija", kuri prekiaus jaunimo pamėgtais "Diesel", "Desigual", "Miss Sixty", "Killah", "Tommy Hilfiger Denim" ir kitų prekės ženklų drabužiais. Šį rudenį pristatysime ir daugiau garsių prekės ženklų, kurių dalies iki šiol nebuvo galima įsigyti mūsų šalyje", - pasakojo "Europos" vadovė.

Šio prekybos centro 2012 metų pirmojo pusmečio rezultatai rodo, kad nors lankytojų srautas jame išliko pastovus, bendra apyvarta augo 11 proc., palyginti su tuo pačiu praėjusiųjų metų laikotarpiu. Sparčiausias augimas užfiksuotas birželio mėnesį - tuo metu pagrindinių "Europos" nuomininkų apyvarta augo 28 procentais. G.Urnevičiūtė pažymi, kad labiausiai augo drabužių, prekių vaikams, restoranų bei kavinių sektorių pardavimas.

Šiuo metu 21 tūkst. kv. m ploto centre veikia daugiau nei 80 aprangos, avalynės, namų interjero ir stilingų aksesuarų parduotuvių bei devynios kavinės ir restoranai.

Dėmesys vaikams

Vilniaus prekybos ir pramogų centro "Akropolis LT" Nuomos skyriaus vadovė Renata Jakubčionienė sako, kad naujų prekės ženklų parduotuvės - "Massimo Dutti", "Next" - čia atidarytos dar pernai, o šiemet iš pradžių Vilniuje, o po to ir Klaipėdoje duris atvėrė ir pirmosios "Aldo" avalynės parduotuvės.

"Vilniaus "Akropolyje" šiemet dėmesį sutelkėme į parduotuvių vaikams plėtrą, nes manome, jog šis segmentas Lietuvoje dar nepakankamai išplėtotas. Atidarytos "Funtastik", "Bambizzi", "Lego" parduotuvės, o artimiausiu metu duris atvers pirmoji Europoje tik vaikams skirta "Adidas kids" parduotuvė", - sakė ji.

R.Jakubčionienė pridūrė, kad Vilniaus "Akropolyje", kuriame yra didžiausi pirkėjų srautai, šiemet naujus prekės ženklus - "Desigual", "Fornarina", "SuperDry" pristatė "Aprangos galerija". Jame taip pat atidarytos naujos koncepcijos "City", "Salamander", "Body Shop" parduotuvės.

Užprogramuota plėtra

Kauno didieji prekybos centrai taip pat įsisąmonino pirkėjų poreikius. Kaune veikiančiame prekybos ir laisvalaikio centre "Mega" šį rudenį bus atidaryta nauja džinsinių ir kasdienių drabužių parduotuvė "Pepe Jeans London" bei drabužių ir kitų prekių vaikams parduotuvė "Kidz one". "Šiandien laisvų nuomojamų patalpų pasiūla yra labai ribota, tačiau iki 2014 metų planuojama įgyvendinti "Megos" plėtrą - bus pristatyta daug naujų prekės ženklų. Šiuo metu su potencialiais nuomininkais vedamos derybos", - planus dėstė UAB "Baltic RED" marketingo vadovė Rasa Vyšniauskienė.

Kristina Dilinskaitė, Kauno prekybos centro "Molas" marketingo vadybininkė, sako, kad šiemet šiame centre naujų drabužių gamintojų nepasirodė, tačiau įsikūrė  žinomo škotų prekės ženklo "Arran Aromatics", garsėjančio ne tik unikaliais kvapais, bet ir mineralų gausa bei natūraliomis sudedamosiomis dalimis, išgaunamomis iš augalų. "Šie nuomininkai patenkinti ir sako, kad verslas sekasi gerai", - pasakojo "Molo", kuriame taip pat veikia "Sarma", "Eurokos", "Drogas" bei "Uoga uoga" kosmetikos parduotuvės????.

Žvalgosi gigantai

Neseniai spaudoje pasirodė pranešimų, kad į Lietuvą intensyviai žvalgosi ne tik švedų "H&M", bet ir britų universalinių parduotuvių tinklas "Debenhams". Nors kol kas tai tik gandai, šios rinkos ekspertai mano, kad derybose su lietuviais šios gigantės gali gauti palankių sąlygų ir šalies pirkėjams prisistatyti jau kitąmet.

"Debenhams" tinklą sudaro 161 parduotuvė Jungtinėje Karalystėje ir Airijoje, taip pat 61 tarptautinė franšizės parduotuvė 24 šalyse ir 6 "Magasin" parduotuvės Danijoje. Šis orientuojasi į vyresnius pirkėjus, o "H&M" daugiau dėmesio skiria jaunimui.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"