TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Šalies pieno rinkoje - didesnės kautynės

2007 04 28 0:00
Modernizuojama Marijampolės įmonės pieno konservų gamyba.
Autoriaus nuotrauka

"Marijampolės pieno konservai" meta iššūkį pieno sektoriaus įmonėms. Viena didžiausių Lietuvos pieno perdirbimo įmonių ruošiasi sugrįžti į pripildytą pieno produktų rinką.

Iki šiol didžiąją dalį produkcijos išveždavusi į užsienio šalis įmonė "Marijampolės pieno konservai" ketina daugiau dėmesio skirti vietinei rinkai. Tačiau toks įmonės sprendimas nebaugina kitų pieno gamintojų.

Didės penktadaliu

"Patys pirkėjai pageidauja matyti senuosius mūsų prekių ženklus, tokius kaip "Lietuvaitė". Norime pateisinti jų lūkesčius", - teigė "Marijampolės pieno konservų" generalinė direktorė Teresė Kirejeva.

Bendrovės vadovų teigimu, be saldinto sutirštinto pieno, pirkėjams bus siūloma įvairesnių fermentinio sūrio rūšių, į polietileno maišelius fasuoto pieno, kefyro, grietinės. Vietinei rinkai bus tiekiama ir varškės sūrelių, jogurtų. Manoma, kad Lietuvos rinkai skiriama produkcija padaugės beveik 20 proc. - maždaug iki 40 mln. litų vertės per metus.

"Mūsų gamybinis pajėgumas leidžia didinti gamybos apimtį tiek daugiau ir įvairesnės produkcijos teikiant vidaus rinkai, tiek ir eksportuojant. Dėl plėtros vidaus rinkoje eksporto apimtis nesumažės", - sakė T.Kirejeva.

Modernizuoja gamybą

Iš viso šiais metais bendrovė planuoja pardavimą didinti maždaug 10 proc. - iki 226 mln. litų. Tam ruošiamasi įmonę modernizuoti panaudojant tiek pačios bendrovės, tiek ES lėšas. Bendrovė jau panaudojo beveik du trečdalius lėšų iš 9,2 mln. vertės projekto, kurį numatyta baigti šią vasarą. Tai leis visiškai automatizuoti bei kompiuterizuoti pieno gamybos technologinį procesą, nuo žaliavinio pieno priėmimo iki produkto pagaminimo. Kitą mėnesį paleidžiama antroji pieno miltų džiovinimo linija leis padidinti pieno miltų gamybos apimtį 50 proc. - iki 1,5 tūkst. tonų per mėnesį.

Įmonės vadovų teigimu, gamybos plėtrą kiek pristabdo pieno stygius. Per parą jo supirkti bei perdirbti bendrovė gali iki 300-400 tonų, o superkama beveik perpus mažiau.

Konkurencijos nesibaimina

"Marijampolės pieno konservų" užmojai negąsdina kitų rinkos dalyvių.

LŽ kalbinta Lietuvos pienininkų asociacijos "Pieno centras" direktorė Irma Pilipienė teigė sveikinanti marijampoliečių užmojus pirkėjams pateikti kuo įvairesnių pieno produktų. Tačiau pašnekovė mano, kad tai esminės įtakos Lietuvos pieno produktų rinkai nepadarys.

"Visose įmonėse nuolat vieni produktai keičiami naujesniais. Tai natūralūs procesai. Kiekviena įmonė bando prisiderinti prie besikeičiančių sąlygų ir paklausos, - kalbėjo I.Pilipienė. - Lietuvos pieno produktų rinkoje revoliuciją kažin ar galima padaryti, nes vyksta gan aštri konkurencinė kova, kur ne visai aišku, kaip naujovę vertins pirkėjas."

I.Pilipienė prisipažino, kad "Marijampolės pieno konservai" konkurentų neturi tik viename gamybos sektoriuje - gamindami pieno konservus, o kitokios produkcijos gamina ir kitos Lietuvos pieno perdirbimo įmonės. Todėl ir naujo produkto sėkmę lems tik pirkėjo pasirinkimas.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"