TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Sandoriui žlugus "Lietuvos avialinijos" investuotojų nebeieškos

2006 09 28 0:00
Nuotrauka: @ "Lietuvos žinios"

Švedijos oro bendrovei nepavykus įgyti "Lietuvos avialinijų" kontrolės, dabartiniai akcininkai įmonę gaivins patys

Po pusės metų trukusių derybų Švedijos pigių skrydžių bendrovė "FlyMe Europe" pranešė neįsigysianti "Lietuvos avialinijų" (LAL) kontrolinio akcijų paketo. Dabartiniai įmonės savininkai spėjo pareikšti, jog jų netenkino švedų požiūris į "Lietuvos avialinijų" įsipareigojimų valstybei vykdymą.

Abiem šalims pateikus skirtingas sandorio žlugimo versijas, Lietuvos investuotojų valdomos LAL vadovai teigia, kad įmonei nebus ieškoma naujų strateginių investuotojų, tačiau jei tokių atsirastų, neatmeta galimybės su jais derėtis.

"Dabartiniai įmonės akcininkai - vietos verslininkai - siekia plėtoti avialinijas, padaryti jas pelningas. Jie spręstų, ar parduoti LAL akcijas, jei atsirastų investuotojas, kuris būtų suinteresuotas plėtoti visą įmonės verslą apskritai", - sakė LAL generalinis direktorius Arūnas Griškėnas.

Šios savaitės pradžioje "FlyMe Europe" buvo pranešusi, kad atsisakė planų pamažu įsigyti 33 proc. LAL akcijų, atsižvelgusi į Lietuvos įmonės teisinės bei techninės padėties patikrinimo (vadinamojo "due dilligence") išvadas, tačiau bendradarbiavimą ketina tęsti.

LAL generalinis direktorius Griškėnas teigia, kad savininkai patys atsisakė parduoti švedams akcijas, nes įmonei pastaruoju metu neblogai sekasi.

Liepą aviakompanija pasiekė 25,4 mln. litų apyvartą ir gavo 1,01 mln. litų ikimokestinio pelno. Preliminariais duomenimis, pelno buvo gauta ir rugpjūtį. Anot Griškėno, derybų metu paaiškėjo, kad švedų netenkina LAL įsipareigojimai valstybei, be to, nesulaukta geresnio švedų derybininkų pasiūlymo, todėl nuspręsta derybas nutraukti.

Teigiama, kad LAL iš bankų dabar nesiskolina, mažina savo išlaidas ir stengiasi grąžinti senas skolas. Pasak Griškėno, jei atsirastų toks poreikis, galima ir finansinė akcininkų injekcija į avialinijas.

"FlyMe Europe" iš LAL nuomojasi vieną orlaivį, samdo Lietuvos aviakompanijos pilotus. "Kaip ir dabar, ateityje neatsisakome galimybės teikti tokias paslaugas", - tikino Griškėnas. Jo teigimu, bendradarbiavimas tikrai nenutrūks.

Šiuo metu LAL savininko "LAL investicijų valdymo" akcininkai yra elektronikos sprendimų įmonė "Fima", investicijų bendrovė "ŽIA valda", prekybos įmonė "Sanitex" bei statybų bendrovė "Garantas", besitraukianti iš LAL akcininkų sąrašų.

Vakar pranešta, kad nuo penktadienio LAL pradės dirbti pagal žiemos tvarkaraštį ir 3-4 proc. sumažins bilietų kainas (jos dabar svyruoja nuo 150 iki 450 litų).

"Atsižvelgdami į klientų poreikius didiname žiemos sezono maršrutų skaičių bei siūlome lankstesnes ir vidutiniškai mažesnes skrydžių kainas", - sakė Griškėnas. Pasak jo, palyginti su 2005-2006 metų žiemos sezonu, maršrutų šią žiemą pdaugės nuo 14 iki 20. Bendrovė planuoja pradėti kelis naujus tiesioginius reguliariuosius skrydžius.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"