TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Septyni patarimai, kaip įmonės darbuotojus paversti vieninga komanda

2013 07 18 13:04
catalystleadershipcoaching.com nuotrauka

„Anksčiau gerais vadovais buvo vadinami egocentriški ir charizmatiški žmonės. Laikai keičiasi – šiandien puikiais vadovais yra tie, kurie pasitiki savo personalu ir suteikia jiems laisvę veikti ir įnešti savo indėlį į įmonės veiklą“, - sako vienu įdomiausių pasaulio verslininku vadinamas JAV milijonierius Blake‘as Mycoskie. 

Ką daryti, kad darbuotojai dirbtų naudingai ir didžiuotųsi savo įmone? B.Mycoskie neseniai Lietuvoje išleistoje knygoje „Pradėkite kažką svarbaus“ pataria, kaip motyvuoti darbuotojus ir ugdyti pasitikėjimą įmone.

Per kelerius metus savo įkurtą batus gaminančią įmonę TOMS verslininkas užaugino ir pavertė viena sėkmingiausių pasaulyje. Jo unikali verslo idėja pasiteisino – TOMS bene vienintelė įmonė pasaulyje, kuri savo veiklą grindžia aukojimo principu. Už parduotą vieną batų porą, kita dovanojama vaikui, kuriam jų labiausiai reikia. Arba už parduotus akinius gautų pinigų dalis skiriama vaikų regos sutrikimams gydyti įvairiose Afrikos šalyse.

B.Mycoskie sėkmės istorija – neįtikėtina. Tačiau, kaip jis pats sako, be lojalių ir kūrybingų darbuotojų komandos – jis nieko nebūtų pasiekęs. „Organizacijos veiklos pajėgumai būna didžiausi, kai darbuotojai ieško, kas kompanijai naudingiausia. Jei darbuotojų motyvacija neapsiriboja tik jų pačių savanaudiškais norais“, - rašo B.Mycoskie.

Šiuo metu jis vadovauja daugiau nei 200 darbuotojų kolektyvui, kuris veikia tiksliai kaip šveicariškas laikrodis. Bendravimo su darbuotojais sėkmės receptais jis dalijasi knygoje „Pradėkite kažką svarbaus“.

1. Atvirai kalbėkitės su savo darbuotojais. Savo darbuotojus girkite viešai, o peikite asmeniškai. Jei kuris nors darbuotojas padarys klaidą, taip ir pasakykite jam asmeniškai. Netylėkite. Jei savo darbuotojus kritikuosite są¬žiningai ir konstruktyviai, jie jausis smagiau, galėdami pasitikėti jumis.

2. Nebijokite rodyti savo emocijų. Kalbėdami su savo darbuotojais būkite emocingi, tik saikingai. Nėra reikalo apsimesti šaltu ir abejingu. Jei atskleisite savo tikrąjį veidą, tai būsite daug realesnis jus supantiems žmonėms. Žinoma, galite rodyti savo džiaugsmą ir pasitenkinimą, bet tinkamu momentu nebijokite atvirai parodyti ir savo silpnumo, nusivylimo, skausmo.

3. Suteikite darbuotojams sprendimų priėmimo laisvę. Vis daugiau vadovų dirba nuotoliniu būdu ar su komandomis, išsibarsčiusiomis po visą šalį ar net po visą pasaulį. Tokiu atveju darbuotojams patariama suteikti autonomiškumo. „Kuo daugiau pasitikėsite personalu, tuo labiau jie pasitikės jumis. Esu įsitikinęs, kad yra tiesioginis ryšys tarp darbuotojų pasitenkinimo darbu ir to, kokiu laipsniu jiems leidžiama savarankiškai atlikti savo pareigas“, - teigia B.Mycoskie.

4. Visa komanda – vieninga. Niekada nepamirškite, kad kuo geriau darbuotojai jausis savo darbo vietose, tuo geresni bus jūsų rezultatai. Vienas iš darbuotojų motyvavimo būdų yra užtikrinimas, kad visa komanda būtų vieninga arba, kaip sako B.Mycoskie mokytojas Lu George’as, „kad visi girdėtų stereogarsą“. Kai visa komanda dirba išvien ir pastangas nukreipia ta pačia kryptimi, jos narių pasitikėjimas savimi labai padidėja.

5. Kurkite kūrybiško bendradarbiavimo aplinką. Šiandien sėkmingais vadovais tampa tie, kurie puoselėja tarpusavio pasitikėjimą, duoda kitiems tiek, kiek tik gali. Tie, kurie kuria ne įnirtingos konkurencijos, o kūrybiško bendradarbiavimo aplinką. Vadovai kuria lojalius darbuotojus, labiau prisirišusius prie savo kompanijos ir jos misijos, negu prie savo asmeninių karjerų. Svarbu, kad visi koman¬dos nariai kuo geriau išnaudotų savo sugebėjimus.

6. Pripažinkite savo klaidas. Tai vienas iš svarbiausių pasitikėjimo įmone kūrimo veiksnių. Kiekviename darbe jūs (kaip ir bet kas kitas) klaidų neišvengsite. Ir tai yra gerai! Klaidos gali būti vienas iš svarbiausių organizacijos augimo priežasčių. Į klaidas žvelkite ne kaip į pažangos stabdžius, o kaip į galimybes didinti pasitikėjimą savo organizacijoje. Taip neigiamus dalykus paversite teigiamais.

7. Pasitikėkite praktikantais. Jei pasamdote tinkamus praktikantus, elkitės su jais kaip su atsakingais darbuotojais, o ne kaip su kavos nešiotojais. Daugumoje kompanijų praktikantai tik nešioja kavą ir pluša prie dokumentų kopijavimo aparato. Jei pasitikėsite žmonėmis, tai dažnai jie į tai atsilieps tokia darbo etika ir tokiu entuziazmu, kad pranoks jūsų lūkesčius.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"