TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Šią vasarą – vos keli poilsiautojų skundai

2013 08 12 10:58
SXC.hu nuotrauka

Ši vasara poilsiautojų skundus nagrinėjančioms įstaigoms yra palyginti rami. Vartotojų teisių gynėjai kol kas sulaukė tik kelių skundų iš žmonių, apsistojusių viešbučiuose ar užsisakiusių kitų paslaugų, kurių reklama neatitiko realybės. 

Šią vasarą dar nėra gauta skundų iš žmonių, kurie būtų įsigyję keliones iš nelegalių ar visai neegzistuojančių kelionių agentūrų, teigė Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos (VVTAT) vyriausiasis specialistas viešiesiems ryšiams Vitas Ūsas.

Be to, šią vasarą gauti tik keli skundai iš nukentėjusių klientų, kurie įsigijo kelionių paketus, o viešbučiai ir kitos paslaugos neatitiko reklamuojamų. Tik pora skundų gauta iš nukentėjusių žmonių, kurie patyrė išlaidų dėl vėluojančių ar atšauktų skrydžių. Dėl šių skundų dabar vyksta tyrimai.

V.Ūso teigimu, kiekviena situacija yra individuali, tačiau nėra tendencijos, kad vidutinės žalų sumos didėtų.

Vartotojų skundus dėl atskirų turizmo paslaugų - apgyvendinimo, vežimo, turistų informavimo, bilietų rezervavimo ir kitų, - taip pat dėl organizuotų turistinių kelionių, ne teismo tvarka nagrinėja VVTAT. Valstybinis turizmo departamentas teikia išvadą bylose dėl organizuotų turistinių kelionių.

Turizmo departamento vyriausioji specialistė Marina Ožigar sakė, kad per šių metų pirmąjį ketvirtį departamentas pateikė išvadas dėl aštuonių skundų, per antrąjį ketvirtį – dėl šešiolikos skundų.

„Dažniausiai skunduose prašoma atlyginti turistų patirtus nuostolius bei neturtinę žalą už netinkamai suteiktas apgyvendinimo paslaugas: viešbučio kategorijos neatitikimo, viešbučio pakeitimo, pateiktos galimai klaidinančios informacijos apie viešbučio kokybę ir kt. Taip pat skundžiamasi dėl netinkamai suteiktų vežimo paslaugų: skrydžio atidėjimo, netinkamo skrydžių rezervavimo ir kt. Skundų dėl nelegalių ar neegzistuojančių kelionių agentūrų nebuvo gauta“, – sakė M.Ožigar.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"