Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISŠEIMA IR SVEIKATATRASA
ŽMONĖSKULTŪRASPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITMULTIMEDIA
EKONOMIKA

Sistemingas personalo valdymas Lietuvoje – vis dar retas reiškinys

 
2015 10 16 5:59
Daiva Jankuvienė „B-NOVO Business Social“ nuotrauka

Esant dabartinėms konkurencijos sąlygoms versle labai svarbu pasirūpinti, kad personalas darbo vietoje jaustųsi gerai. Deja, nemaža dalis mūsų šalies įmonių personalo valdymą vis dar supranta kaip personalo administravimą, todėl pasiekti rezultatai nėra tokie, kokių tikimasi. 

Personalo valdymo centro direktorė Jurgita Jankuvienė teigia, kad vos tik įmonėje yra įdarbinamas bent vienas samdomas darbuotojas, turi būti skiriamas ir dėmesys personalo valdymui.

„Nereikia pamiršti, kad tikslus įmonėse pasiekia ne mašinos, o žmonės, taigi dėmesys personalo vadybai yra ypatingai svarbus. Konkurentai gali pakankamai nesunkiai nukopijuoti naujus produktus ar paslaugas, išmokti taikyti naujus metodus. Tačiau organizacijos kultūros, vertybių, individualios motyvavimo sistemos ir atitinkamas savybes turinčių darbuotojų taip lengvai „nenukopijuosi“, – sako J. Jankuvienė.

Personalo valdymo procesus įmonėse dabar gerokai palengvina informacinės technologijos. Specialios programos didesnėms įmonėms leidžia ne tik patogiai tvarkyti reikalingus dokumentus, t.y. „administruoti personalą“, bet ir suteikia galimybę darbuotojams bendrauti įmonės vidiniame socialiniame tinkle, valdyti darbuotojų veiklos vertinimą bei pasiruošimą veiklos vertinimo pokalbiams.

„Pavyzdžiui, vidinis socialinis tinklas turi savo virtualių pokalbių galimybę, o tai užtikrina duomenų apsaugą ir pokalbių turinio išsaugojimą. Visiems matomas įmonės naujienų srautas suteikia puikią galimybę jausti kompanijos pulsą“, – sako vieną iš tokių programų – „B-NOVO Business Social“ – sukūrusios bendrovės „B-NOVO Technologies“ direktorė Daiva Jankuvienė.

Ši programa aktuali ir personalo valdymo paslaugas teikiančioms įmonėms, nes suteikia galimybę efektyviai valdyti kelių ar keliolikos įmonių darbuotojų bylas, leisti prisijungti darbdaviams ir naudoti su jų personalu susijusius dokumentus, vykdyti įvairius personalo valdymo projektus, įjungiant darbdavio dedikuotus darbuotojus.

„Bendras dokumentų archyvas, darbuotojų bylos, tarpusavio užduotys, resursų kalendorius, aiškiai aprašyta kompanijos organizacinė struktūra ir kiti „Business Social“ įrankiai padeda personalo valdymo paslaugas teikiančiai įmonei lengvai įsijungti į kliento veiklą“, – pasakoja Daiva Jankuvienė.

Pasak personalo valdymo centro direktorės J. Jankuvienės, dabartiniu laikotarpiu kitoks, inovatyvus požiūris į personalo valdymą darosi vis svarbesnis ir sėkmingi, arba tokiais tapti siekiantys, verslai turėtų apie tai galvoti. Naujų technologijų naudojimas leidžia įmonėms nesunkiai pereiti prie sisteminio personalo valdymo bei suteikia galimybę efektyviau dirbti konkurecingos rinkos sąlygomis.

„Dažnai mes mąstome labai šabloniškai, sėdime „dėžutėje“ ir bijome daryti kažką kitaip nei iki šiol. Mano galva, vis dar gana dažnas vadovų posakis – „taip dirbau prieš 10, 15 metų ir kodėl turėčiau dabar daryti kitaip“, tikrai yra ydingas. Per tuos 10–15 metų taip viskas pasikeitė, kad dabar negalima dirbti taip kaip anuomet, o po dar 5 metų negalėsime dirbti taip kaip šiandien. Pasaulis taip sparčiai eina į priekį, kad tik spėk vytis“, – kalbėjo J. Jankuvienė.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasĮdomybėsKontaktai
IstorijaJurgos virtuvėKomentaraiKonkursaiReklaminiai priedai
KultūraLietuvaMokslas ir ITPasaulisPrenumerata
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2017 UAB "Lietuvos žinios"