TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Siuntinyje bus saugūs net margučiai

2014 04 17 12:29
Patikimo pristatymo zenklas apibrezia isipareigojimus prekes pristatyti laiku ir saugiai.jpg

Siuntinys su išsipylusiu kvepalų buteliuku, savaitę vėluojanti dovana artimajam, dingęs grotuvas. Tai – tik kelios su prekių pristatymu susijusios situacijos, kurias yra tekę patirti elektroninių parduotuvių pirkėjams.

Todėl, kaip rodo tarptautiniai tyrimai, net 94 proc. pirkėjų e. parduotuvėse gali atsisakyti jau sukomplektuoto krepšelio paskutiniuose pirkimo žingsniuose, dažniausiai – būtent dėl su prekių pristatymu susijusių priežasčių.

Atsižvelgdama į rinkos situaciją – didėjančius pardavimus internetu ir vartotojų poreikius – siuntų bendrovė „DPD Lietuva“ pradeda diegti patikimo pristatymo standartą, skirtą e. parduotuvėms ir jų pirkėjams. Jį atpažinti leis „Patikimo pristatymo“ ženklas. „Praktika rodo, kad sėkmingai e. parduotuvės veiklai ir vartotojų lojalumui sklandus prekių pristatymas turi itin didelę reikšmę, todėl šiuo standartu siekiame įtvirtinti kokybiško prekių pristatymo kriterijus ir išreiškiame savo įsipareigojimus tiek e. parduotuvėms, tiek jų pirkėjams“, – teigia Asta Brazaitienė, DPD „Patikimo pristatymo“ ženklo vadovė.

„DPD Lietuva“ iniciatyva e. parduotuvėms sukurtas ženklinimas vartotojams duos žinią, kad jų lankomoje e. parduotuvėje įsigytos prekės bus pristatytos laiku ir saugiai, bus atlyginta žala, jei gabenant siuntinys bus pažeistas, taip pat užtikrinamas informacijos apie pirkėją konfidencialumas. „Patikimo pristatymo“ standartas taip pat apima ir reikalavimus siuntas pristatančių kurjerių aptarnavimui bei aprangos kodui.

Ekspertai prognozuoja, kad per ateinančius kelerius metus e. prekyba toliau augs ir vis labiau plis mažesniuosiuose miestuose. Įvairūs šaltiniai nurodo skirtingą Lietuvoje veikiančių parduotuvių skaičių, tačiau manoma, kad šiuo metu Lietuvoje yra apie 2000 e. parduotuvių ir šis skaičius toliau auga. Iki šiol dažniausia jų specializacija – prekės vaikams, nors per pastaruosius metus daugėjo kosmetikos ir aprangos prekes siūlančių e. parduotuvių.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"