TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

"Snoro" klientai skundžiasi negalintys pasiimti pinigų

2011 11 18 15:16

Nepraėjus nė parai, kai buvo atnaujinta nacionalizuoto "Snoro" veikla ir žmonėms leista išsigryninti ar pervesti internetu iki 500 Lt per dieną, gyventojai skundžiasi nebegalintys pasiimti iš kortelės pinigų, mat jų tiesiog nėra. Banko atstovai tvirtina, esą tokia situacija negalima, mat speciali sistema leidžia sekti pinigų srautus ir bankomate pasibaigus litams inkasatoriai jų papildo.

Penktadienio popietę portalui lzlnios.lt paskambinusi klaipėdietė sakė nuo ryto bandanti išsigryninti pensiją, tačiau nesėkmingai.

"Žmonės nei valgę, nei gėrę. Laukiame pinigų, kad bent duonos galėtume nusipirkti. Sakė, kad ryte du žmonės gavo po 500 litų, o daugiau nėra, neatveža", - pasakojo senyvo amžiaus moteris.

Ji teigė pinigų bandanti pasiimti "Snoro" padalinyje prie prekybos centro "Maxima" uostamiesčio Šilutės plente. Ketvirtadienį, kai banko klientams buvo leista iš dalies disponuoti savo lėšomis, moteris nespėjo išsigryninti nė lito, nes išvažiavo į Dituvą, bet penktadienį specialiai grįžo į Klaipėdą.

Pašnekovė sakė į "Snoro" padalinį atvažiavusi apie 10 val., bet tuo metu pinigų jau nebegalėjo gauti. Tuomet jai pasakė, kad iki tol buvo pasisekę vos porai klientų. "Laukiame, stovime. vaikštome aplink, gal kas atveš pinigų. Eilės nėra – tai vienas prieina, tai kitas, bet pamatome tik užrašą, kad pinigų nėra", - sakė klaipėdietė.

Moteris buvo užsukusi į kitą banką, tikėdamasi, kad galės pervesti dalį lėšų ir taip jas išgryninti, bet išgirdo, kad to negalės padaryti. Parduotuvėje jai taip pat nepavyko gauti pinigų.

"Kas spėjo, tas ketvirtadienį pasiėmė. Sakė, kad keli vakare gavo. Gerai tiems, kurie turi pinigų namie. O jei ne? Tai gal mirti? Varo į stresą... Dar būtų nieko, jei būtų taip nereklamavę", - proverksmiu pasakojo pensininkė.

Gavusi banko telefoną ji kelis kartus bandė prisiskambinti. Iš pradžių esą išgirdo užėmimo signalą, vėliau – kad baigėsi darbo laikas.

Banko Viešųjų ryšių departamento direktorė Virginija Žygienė portalą lzinios.lt patikino, kad minėtame bankomate pinigų tikrai esama. „Klientė galbūt viršija limitą, galbūt anksčiau pasiėmė ir dabar vėl bando. Kažkas turbūt ne taip. Pinigų srautas stebimas, jei pamato, kad pinigai baigiasi, inkasatoriai papildo", - paaiškino ji.

Į klausimą, kiek iš viso klientai nuo ketvirtadienio popietės pasiėmė pinigų, V.Žygienė negalėjo atsakyti, pasiteisinusi, kad neturi tokios informacijos ir nėra įgaliota jos teikti.

Lietuvos bankui panaikinus kai kurias laikinas "Snoro" turto apsaugos priemones, klientams nuo ketvirtadienio popietės buvo leista disponuoti dalimi savo lėšų. Tiek fiziniams, tiek juridiniams asmenims leista pervesti ar išimti lėšų iki 500 litų per dieną iš kiekvienos savo sąskaitos, jei mokėjimo operacija atliekama mokėtojui naudojantis mokėjimo kortele ar elektroninės bankininkystės paslauga.

Tokios apimties paslaugos bus teikiamos iki pirmadienio, lapkričio 21 dienos.

Valstybinė mokesčių inspekcija paskelbė, kad banko "Snoras" klientai (tiek gyventojai, tiek bendrovės), kurių piniginės operacijos apribotos ne dėl jų kaltės, galės būti atleisti nuo delspinigių.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"