TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

"Sodros" rekomendacijos "Ūkio banko" klientams

2013 02 20 13:07
Oresto Gurevičiaus nuotrauka

Draudėjai, įmokas „Sodrai“ mokėję per Ūkio banką, turi pasirinkti kitas surenkamąsias sąskaitas. „Sodros“ išmokų gavėjai, anksčiau jas gaudavę per Ūkio banką, kviečiami nurodyti sąskaitas kituose bankuose.

„Sodra“ informuoja, kad draudėjai, kurie iki šiol valstybinio socialinio draudimo įmokas mokėdavo į Ūkio banke esančią surenkamąją „Sodros“ sąskaitą, turėtų pasirinkti kitose kredito įstaigose esančias surenkamąsias sąskaitas.

Visas socialinio draudimo įmokas galima sumokėti į šias surenkamąsias „Sodros“ sąskaitas:

AB „DNB bankas"                                                                             LT584010042403495020

AB SEB bankas                                                                                 LT337044060007740589

AB „Swedbank"                                                                                 LT777300010129002656

UAB „Medicinos bankas"                                                                  LT167230000000691047

AB „Citadele“ bankas                                                                        LT617290000000691020

„Danske Bank" A/S Lietuvos filialas                                                 LT757400039089423810

AB „Šiaulių bankas"                                                                           LT027180300000690001

„Nordea Bank Finland Plc" Lietuvos skyriuje                                   LT462140030002632951

„Sodra“ primena, kad visas socialinio draudimo įmokas, delspinigius ir palūkanas galima sumokėti ne tik bankuose, bet ir Lietuvos pašto skyriuose, „Perlo“ terminaluose.

Laiku nesumokėjus socialinio draudimo įmokų, delspinigiai skaičiuojami bendra tvarka. Tačiau, jei Ūkio banko klientai (tiek gyventojai, tiek bendrovės), kurių piniginės operacijos apribotos ne dėl jų kaltės, galės būti atleisti nuo delspinigių. Tokie draudėjai turėtų kreiptis į „Sodrą“ su prašymu atleisti nuo delspinigių. Atleidimas nuo priskaičiuotų delspinigių vyks bendra tvarka.

Draudėjai turės pagrįsti, kad įmokų laiku nesumokėjo dėl Ūkio banke nevykdomų operacijų.

Draudėjai gali būti atleisti nuo delspinigių mokėjimo remiantis Valstybinio socialinio draudimo įstatymu, kuriame yra reglamentuojamas atleidimas nuo delspinigių, priskaičiuotų už pavėluotai pervestas valstybinio socialinio draudimo įmokas dėl aplinkybių, kurios nepriklausė nuo draudėjo valios ir kurių jis nenumatė ir negalėjo numatyti.

Sustabdžius Ūkio banko veiklą, į „Sodros“ surenkamąją sąskaitą Ūkio banke sumokėtos įmokos bus įskaitytos, o jeigu įskaitymai nebuvus įvykdyti dėl laikinojo administratoriaus nustatytų apribojimų, draudėjai sumokėtas lėšas atgaus, taigi nuostolių jie nepatirs.

„Sodra“ informuoja, kad gyventojai, kurie iki šiol socialinio draudimo pašalpas ar pensijas gaudavo į sąskaitas, esančias Ūkio banke, turėtų nurodyti sąskaitas kitose kredito įstaigose. Tokiu būdu bus užtikrinta, kad Ūkio banko klientams bus išmokėtos visos jiems priklausančios socialinio draudimo išmokos, kurių pervedimas buvo sustabdytas nuo vasario 13 dienos dėl apribotos banko veiklos.

Gyventojai apie sąskaitas, į kurias nuo šiol turėtų būti pervedamos socialinio draudimo išmokos, „Sodrą“ gali informuoti trimis būdais:

- tie, kas neturi sąskaitos, turėtų kreiptis į pasirinktą banką ar kredito uniją ir atsidaryti sąskaitą. Pensininkai ir kompensacijų gavėjai atsidarę sąskaitą kredito įstaigoje ten pat gali užpildyti prašymus „Sodrai“ dėl išmokos pervedimo į naują sąskaitą. Šiuos prašymus kredito įstaigos pačios pateikia „Sodrai“. Didžioji dalis kredito įstaigų šiuos prašymus priima ir iš pašalpų gavėjų;

- prašymą dėl išmokos pervedimo į naują sąskaitą galima pateikti prisijungus prie „Sodros“ Elektroninės gyventojų aptarnavimo sistemos. Prisijungti galima su elektroninės bankininkystės ar elektroninio parašo priemonėmis;

- atvykus į teritorinį „Sodros“ skyrių. Teikiant prašymą „Sodros“ skyriuje su savimi reikia turėti tikslų sąskaitos numerį, asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą, o pensijų gavėjams – dar ir pensininko pažymėjimą.

Kaip pateikti prašymą dėl sąskaitos keitimo internetu galima sužinoti šiuo adresu: http://www.sodra.lt/del_saskaitos_keitimo.

Informaciją „Sodros“ išmokų ir įmokų klausimais gyventojai ir bendrovės gali gauti paskambinę „Sodros“ informacijos centro telefonu 1883 (skambinantiems iš užsienio – (+370) 5 250 08 83).

"Sodros" pranešimas

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"