TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Sprendimą pirkti internetu lemia ir pristatymo sąlygos

2014 08 19 12:28
Ritos Stankevičiūtės (LŽ) nuotrauka

Elektroninėse parduotuvėse prekių ieškantiems pirkėjams svarbu, kas ir kaip pristato jų pirkinius. Net 77 proc. vartotojų apsisprendimui pirkti elektroninėje parduotuvėje įtakos turi tai, kokia siuntų bendrovė pristatys jų įsigytas prekes. Maždaug tiek pat pirkėjų (73 proc.) svarbu turėti galimybę patiems pasirinkti šios paslaugos teikėją.

„Kartu su elektroninių parduotuvių plėtra formuojasi ir vartotojų patirtis bei lūkesčiai visam pirkimo procesui. Kadangi elektroninė prekyba pagrįsta tuo, jog vartotojas renkasi prekes iš virtualių lentynų, itin svarbus tampa tarpininko – prekių pristatymo bendrovės – vaidmuo. Dauguma siuntų bendrovę renkasi atsižvelgdami į asmeninę patirtį bei jos žinomumą“, – sako Gabrielius Bilevičius, UAB „DPD Lietuva“ pardavimų ir marketingo direktorius Baltijos šalims.

Nors dauguma respondentų nurodė, kad prekių pristatymo kokybė ir patikimumas yra svarbūs veiksniai, tačiau patikimą prekių pristatymą jie supranta skirtingai. Dažniausiai (24 proc.) tai asocijuojasi su prekės pristatymu laiku. Taip pat svarbu, kad apie pristatymą būtų pranešta iš anksto paskambinant (23 proc.), o prekes pristatantis kurjeris būtų mandagus ir paslaugus (19 proc.). Kai kuriems patikimas prekių pristatymas asocijuojasi su informacijos apie pirkinius konfidencialumo užtikrinimu (12 proc.).

Pasak G. Bilevičiaus, elektroninių parduotuvių pirkėjų lūkesčiai diktuoja aukštus reikalavimus aptarnavimo standartams. Siekiant užtikrinti jų įgyvendinimą, svarbu tobulinti visą pristatymo procesą, pradedant technologinėmis ir operacinėmis sistemomis, baigiant kurjerių mokymu kaip profesionaliai bendrauti su klientais, spręsti kylančius klausimus.

Kone visiems pirkėjams (98 proc.) bent iš dalies svarbu, kokius prekių pristatymo būdus jie gali pasirinkti. Perkantiems elektroninėse parduotuvėse už šį kriterijų svarbiau tik prekių pristatymas laiku.

Vartotojų įpročius ir prioritetus atskleidė 2014 metų birželio mėnesį siuntų bendrovės „DPD Lietuva“ atlikta internetinė apklausa, kurioje dalyvavo 1245 elektroninių parduotuvių pirkėjai.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"