TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Stabdo prekybą užsidegančiais „Galaxy Note 7“

2016 10 11 16:33
Nauji pranešimai apie tai, kad užsidega naujai pakeistų „Galaxy Note 7“ telefonų baterijos, meta rimtus įtarimus, ar „Samsung“ pajėgi kontroliuoti produkcijos kokybę. Reuters/Scanpix nuotraukos

„Samsung“ paragino visus išmaniųjų „Galaxy Note 7“ savininkus išjungti savo telefonus ir nustoti jais naudotis. Taip pat ir tais, kurie jau buvo pakeisti atnaujintais modeliais. Vis dėlto Lietuvoje prekyba nekokybiškais telefonais kol kas neatšaukta, jų siūloma įsigyti interneto parduotuvėse.

Lietuvos telekomunikacijų bendrovė „Omnitel“ paragino klientus dėl saugumo nebenaudoti „Galaxy Note 7“ bei ketina grąžinti už aparatus ir jų priedus sumokėtus pinigus. „Tele2“ teigia, kad jos klientai nekokybiškų telefonų neturi.

Paragino išjungti telefonus

Pietų Korėjos koncernas „Samsung Electronics Co Ltd“ spalio 11 dieną kreipėsi į partnerius visame pasaulyje su prašymu sustabdyti prekybą „Galaxy Note 7“ išmaniaisiais telefonais, taip pat ir jų keitimą. Be to, kompanija pranešė, kad tiek originalių, tiek pakeistų telefonų savininkams rekomenduojama juos išjungti ir jais nebesinaudoti.

„Samsung“ buvo priverstas žengti tokį žingsnį po to, kai tapo žinoma apie naujus šių telefonų akumuliatorių užsidegimus jau pakeistuose „Galaxy Note 7“.

Šiais telefonais pasaulyje pradėta prekiauti šių metų rugpjūčio 19 dieną. Tačiau rugsėjo 2-ąją koncernas buvo priverstas atšaukti apie 2,5 mln. telefonų, atsižvelgdamas į daugkartinius pranešimus apie jų perkaitimą ir savaiminį akumuliatoriaus baterijos užsidegimą.

Pasak „Reuters“, nauji pranešimai apie tai, kad užsidega naujai pakeistų „Galaxy Note 7“ telefonų baterijos meta rimtus įtarimus, ar „Samsung“ pajėgi kontroliuoti produkcijos kokybę.

Pietų Korėjos technologijų ir standartų agentūra taip pat pareiškė, kad vartotojams derėtų atsisakyti naudotis „Galaxy Note 7“. Be to, agentūra ketina apsvarstyti su koncernu jo būsimus žingsnius.

„Samsung“ ketinimus visiškai sustabdyti prekybą naujausiu savo modeliu sveikino ir JAV vartotojų produktų apsaugos komisija.

"Galaxy Note 7".

Lietuvoje prekyba neatšaukta

„Omnitel“ antradienį iki pietų dar skelbė prekiaujanti „Galaxy Note 7“ telefonais. Bendrovės interneto svetainė informavo, kad E.Salone“ telefoną galima įsigyti už 869 eurus, tačiau apie 15 valandą skelbimas buvo pašalintas.

„Bitės“ svetainė spalio 11 dieną vis dar informavo, kad „Samsung“ išmanieji telefonai „Galaxy Note 7“ greitai pasirodys – telefonų prekyboje laukiama spalio mėnesį.

Nekokybiškais telefonais „tiesiai iš sandėlių“ už 869 eurus taip pat prekiavo užsakomųjų parduotuvių tinklas „Varle“.

„Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius Baltijos šalims Andrius Baranauskas „Lietuvos žinioms“ teigė, kad šiuo metu nėra nė vieno kliento, kuris būtų įsigijęs „Galaxy Note 7“ išmanųjį telefoną iš „Tele2“.

Informuos ir grąžins pinigus

„Omntel“ šiuo metu pradeda informuoti klientus, kad dėl saugumo nebenaudotų „Samsung Galaxy Note7“ telefono aparatų. „Artimiausiu metu susisieksime su visais klientais, kurie yra įsigiję „Galaxy Note 7“ ir aptarsime, kaip grąžinsime už aparatus ir jų priedus sumokėtus pinigus“, – „Lietuvos žinioms“ teigė „Teo“ ir „Omnitel“ atstovas spaudai Audrius Stasiulaitis.

Pasak jo, išankstinę telefonų „Samsung Galaxy Note7“ prekybą „Omnitel“ sustabdė rugsėjo 1 dieną, po to, kai gavo patvirtinimą iš gamintojų apie telefonų baterijų keliamą pavojų. Tuomet, pasak A. Stasiulaičio, visi klientai, kurie pageidavo, galėjo grąžinti įsigytus „Samsung“ telefonus arba atgauti išankstinės prekybos metu sumokėtus pinigus.

„Iki šiandien paskelbtos „Samsung“ informacijos jau buvome pakeitę visus privatiems klientams parduotus „Galaxy Note 7“ telefonus iš gamintojo gautais atnaujintais modeliais. Šis procesas buvo baigiamas ir su verslo klientais. Iki šiol iš savo klientų nebuvome gavę nusiskundimų dėl „Samsung Galaxy Note7“ sutrikimų“, – teigė „Omnitel“ atstovas.

„Bitės“ klientų nepasiekė

„Neoficiali, o vėliau ir oficiali informacija apie galimus „Note 7“ gedimus pasirodė dar per išankstinę prekybą. Todėl rūpindamiesi ir saugodami savo klientus, kurie išankstinės metu užsisakė šiuos „Samsung“ telefonus, prekybą sustabdėme, pirmą telefoną siuntą sulaikėme ir grąžinome gamintojui, kol bus išspręsti techniniai gedimai. Todėl nė vienas galimai pavojingas „Note 7“ nepasiekė mūsų klientų – norintiems grąžinome pinigus“, – „Lietuvos žinioms“ sakė Aurimas Kapočius, bendrovės „Bitė Lietuva“ išmaniųjų įrenginių verslo plėtros vadovas.

Pasak jo, interneto svetainėje buvo organizuotas išankstinis norinčiųjų įsigyti telefoną registravimas. Nė vienas toks telefonas „Bitės“ klientų nepasiekė. Bendrovė šiuo metu laukia oficialios ir detalios informacijos iš gamintojo. „Kai tik ją turėsime, informuosime klientus“, – teigė A. Kapočius.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"