TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Šviežesnė ir natūralesnė paukštiena

2010 07 30 0:00

Vakar AB Kaišiadorių paukštyne pradėjo veikti moderniausia Lietuvoje paukštienos pakavimo linija, padedanti išlaikyti natūralią ir šviežią mėsą, nenaudojant apsauginių dujų.

Modernizuodama gamybą "KG Group" įmonių grupei priklausanti bendrovė diktuoja naujus mėsos šviežumo standartus. Į naująją pakuotės liniją ji investavo per 3 mln. litų. "Vis daugiau vartotojų linkę rinktis natūralius ir šviežius paukštienos produktus. 2010 metų balandį bendrovės užsakymu RAIT atliktas tyrimas rodo, kad Lietuvos gyventojams svarbiausia šviežios mėsos pakuotės funkcija yra išlaikyti šviežumą ir kokybę - šį kriterijų kaip svarbų įvardijo 84 proc. respondentų, - teigė Kaišiadorių paukštyno generalinė direktorė, "KG Group" valdybos narė Palmira Rimdeikienė. - Siekdami, kad paukštienos šviežumas būtų apsaugotas be specialių galiojimo termino pailginimo priemonių, įdiegėme itin modernų pakavimo būdą - be apsauginių dujų. Naujoji pakuotė yra moderniausia viso krašto paukštininkystės sektoriuje", - pabrėžė Kaišiadorių paukštyno vadovė.

Nauja Kaišiadorių paukštyno pakavimo technologija leidžia apsaugoti produkciją nuo aplinkos poveikio ir specialiu absorberiu užtikrina, kad vištienoje nesikauptų perteklinis skystis, didinantis mikrobiologinį užterštumą. Produkcija šviežia ir kokybiška išsilaiko 6-7 paras. Planuojama, kad bendrovės investicijos į naują pakavimo liniją atsipirks per 4-5 metus. Nauju būdu supakuota produkcija kol kas sudarys iki 20 proc. visos Kaišiadorių paukštyno parduodamos vištienos, vėliau, atsižvelgiant į vartojimo tendencijas, šią dalį planuojama nuosekliai didinti.

Kas mėnesį bendrovėje pagaminama daugiau kaip 2500 tonų vištienos ir jos produktų. Apie 30 proc. produkcijos eksportuojama į Austriją, Daniją, Olandiją, Prancūziją, Vokietiją. Lietuvoje ji užima ketvirtadalį rinkos. Per pastaruosius 5 metus bendrovės pardavimas ir apyvarta padvigubėjo ir 2009 metais siekė per 150 mln. litų. Bendrovė per 5 metus planuoja į techninę bazę investuoti per 100 mln. litų. Ieškodami sveikesnio maisto gyventojai vis mieliau renkasi paukštieną. Pernai vištienos vartojimas vienam gyventojui per metus pakilo iki 24 kilogramų, o 2008 metais jis siekė 23 kilogramus.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"