TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

T.Pečiukevičius: keičiasi apsipirkimo principas - į parduotuvę eiti nebūtina

2014 12 18 15:07
Bendrovės “Venipak Lietuva” vadovas Tadas Pečiukevičius.

Visame pasaulyje apie 80 proc. interneto vartotojų jau yra bent kartą pirkę internetu, o 50 proc. iš jų apsipirko daugiau kaip vieną kartą, skelbia tarptautinį tyrimą atlikusi interneto statistikos bendrovė „Socialbakers.com“. Tačiau prekybos kėlimasis į virtualią erdvę iš tiesų priklauso nuo nematomos šio verslo grandies – prekių pristatymo greičio ir patogumo.

„Vis daugiau žmonių apsiperka elektroninėse parduotuvėse dėl labai paprastų priežasčių – perkant internetu daugelio prekių kainos būna mažesnės, nereikia patiems vykti į parduotuvę, sutaupoma daug brangaus laiko. Tačiau verslininkams iššūkiu tampa kokybiškas prekių pristatymas. Gabenti patiems – brangu, tenka ieškoti patikimų partnerių, kurie greitai ir saugiai galėtų pristatyti prekes klientams“, – teigia Artūras Tuminas, įmonės „Biuro pasaulis“ generalinis direktorius.

Prekyba internetu išaugs kelis kartus

Verslininkas pastebi, kad dar visai neseniai Lietuvos pardavėjams individualus prekių pristatymas į kitus miestus buvo laikoma labiau prabanga nei kasdienybe: „Pradėję dirbti su greitųjų siuntų tarnyba „Venipak“ sunkiai galėjome įsivaizduoti, kad prekių pristatymas taps tokia pat svarbia verslo dalimi, kaip ir pati prekyba“.

10 metų Lietuvoje veikiančios tarptautinės greitųjų siuntų tarnybos „Venipak“ turimais duomenimis, mažmeninių prekybos tinklų plėtra internete kiekvienais metais tik spartės.

„Remiantis paskutiniais duomenimis, amžiaus grupė, kuri aktyviausiai perka internete, yra 25 – 34 metų žmonės. Jie ir toliau išliks tokie pat aktyvūs, o jaunoji karta internetu pirks dar aktyviau. Tai rodo, kad keičiantis kartoms keičiasi pats apsipirkimo principas: eiti į parduotuvę jau nėra būtina, žmogus viską gali gauti tiesiai į namus. Tai gai būti ir rūbai, ir maistas“, – vertina Tadas Pečiukevičius, UAB „Venipak LT“ direktorius.

2013 m. liepą Europos Komisijos paskelbtė statistinius duomenis, kurie rodo, kad 30 proc. Lietuvos interneto vartotojų per pastaruosius metus pirko internetu. Šis skaičius yra beveik perpus mažesnis už Europos Sąjungos vidurkį, tai įrodo, kad artimiausiu metu Lietuvoje galima laukti dar didesnio elektroninės prekybos suaktyvėjimo.

Kurjeris – įmonės ambasadorius

Internetinėje prekyboje nepamainomiems kurjeriams tenka ne tik pristatymo misija, bet ir atsakomybė už pardavėjo įvaizdį.

„Greitųjų siuntų tarnyba yra tarsi vidurinė grandis tarp prekybininko ir kliento. Mums rūpi, kad prekės būtų pristatytos ne tik greitai ir patikimai – labai svarbi ir aptarnavimo kultūra. Kurjeris turi būti tvarkingas, mandagus, paslaugus. Prekes užsako tarptautinės bendrovės ir fiziniai asmenys, todėl kurjeriui tenka lankytis ir solidžiuose biuruose, ir žmonių namuose“, – sako A.Tuminas.

„Venipak“ vadovo T. Pečiukevičiaus teigimu, jo vadovaujama bendrovė darbuotojų įvaizdžiui pastaraisiais metais skyrė itin didelį dėmesį: buvo atnaujintas automobilių parkas, sukurtos naujos uniformos.

„Vien šiais metais išleidome daugiau kaip šimtą tūkstančių litų atnaujindami savo darbuotojų aprangas bei organizuodami jiems įvairius kursus“, – vardina T. Pečiukevičius.

Privalo rasti kliento buvimo vietą

Pasak „Venipak“ vadovo, dar viena svarbi greitųjų siuntų tarnybos savybė, kurią vertina verslininkai – kliento pasiekiamumas. T. Pečiukevičius sako, kad tiek prekybininkai, tiek ir patys klientai nori kuo greičiau gauti prekę, tačiau svarbu žinoti, kur ją pristatyti.

„Mūsų bendrovė intensyviai plėtoja sistemą, kuri leistų kuo tiksliau numatyti laiką, kada siunta pasieks adresatą, kad tiek parduotuvės vadovas, tiek ir klientas galėtų mažiau nei valandos tikslumu žinoti, kada prekė bus pristatyta. Privalome prisitaikyti prie gavėjo, prie jo buvimo vietų, kad užsakovui mažiausiai reikėtų tuo rūpintis“, - įžvalgomis dalinasi T. Pečiukevičius.

Abiejų pašnekovų teigimu, prekybininkų ir prekes pristatančių įmonių sėkmingas bendradarbiavimas ir gebėjimas prisitaikyti prie pirkėjų poreikių ateityje lems ne tik verslo sėkmę, bet dar labiau keis apsipirkimo įpročius.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"