TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Tarp Vakarų ir Rytų - vien traukiniu

2012 03 28 8:25

Iki šiol buvo įprasta gabenti krovinius iš Vakarų Europos per Lietuvą į Rytų šalis automobilių transportu, tačiau įmonėms atsirado nauja galimybė dar patogiau pasinaudoti geležinkeliu - pradėjo kursuoti naujas traukinys "Šeštokai Express".

Naujasis konteinerinis traukinys į pirmąjį reisą pajudėjo sekmadienį, o jo startą kovo 21 dieną parašais patvirtino bendrovės "Lietuvos geležinkeliai" Krovinių vežimo direkcijos direktorius Stasys Gudvalis ir tarptautinės logistikos kompanijos "Hupac Intermodal SA" antrinės įmonės "Intermodal Express", įsikūrusios Rusijoje, generalinis direktorius Andrejus Munkinas.

Kroviniai naujuoju konteineriniu traukiniu "Šeštokai Express" bus gabenami iš Vakarų Europos į Smolenską (Rusija), o iš ten - ir į kitas Artimųjų Rytų valstybes.

S.Gudvalis pabrėžė, kad šis projektas unikalus, nes iki šiol reguliarieji konteineriniai traukiniai savo kelionę pradėdavo iš Klaipėdos uosto, o naujajam maršrutui bus panaudota unikali Šeštokų stotis. Tai dviejų skirtingo pločio vėžių sankirtos vieta, turinti puikią infrastruktūrą organizuoti intermodalinius vežimus. Stotyje esantys trys konteineriniai kranai ir kita reikiama įranga leidžia perkrauti per parą iki 200 sąlyginių konteinerių (TEU), o per metus -daugiau kaip 70 tūkst. TEU. Todėl kroviniai iš Vakarų valstybių Lietuvą galės pasiekti geležinkeliu. Šeštokuose jie per keletą valandų bus perkrauti ant platesnei vėžei tinkamų riedmenų ir tuojau pat keliaus į Rytus.

"Šio projekto tikslas - surinkti krovinius iš Europos Sąjungos į Varšuvą, o tuomet, panaudojant unikalią Šeštokų stotį, modernią Kenos stotį, kitą bendrovės "Lietuvos geležinkeliai" infrastruktūrą, riedmenų parką bei dvišalius Lietuvos ir Baltarusijos susitarimus, pristatyti juos iki Smolensko stoties Rusijoje", - aiškino AB "Lietuvos geležinkeliai" Krovinių vežimo direkcijos direktorius S.Gudvalis. Pasak jo, iš Smolensko stoties konteineriai toliau galės būti vežami įvairiomis kryptimis Rusijoje, gabenami į Kazachstaną ar kitas Artimųjų Rytų valstybes.

"Tai naujas ir geras koridorius, o bendradarbiavimas su tokia solidžia ir patikima partnere kaip bendrovė "Lietuvos geležinkeliai" leis sudaryti palankesnes sąlygas konteinerius transportuoti geležinkeliais", - kalbėjo A.Munkinas.

Kompanijos "Hupac Intermodal SA" direktorius plėtrai Alberto Grisone patvirtino, kad mato didžiulį potencialą didėti krovinių kiekiui linijoje "Šeštokai Express". "Tarp Europos ir Rusijos kasmet važiuoja apie 100 tūkst. sunkvežimių. Didžiąją dalį šių krovinių galime perkelti į geležinkelio konteinerius. Esame tikri sėkme, todėl ir investuojame", - pabrėžė jis.

Pirmasis traukinio "Šeštokai Express" sąstatas pajudėjo jau sekmadienį. Juo į Rusijos ir Kazachstano gamyklas išgabenti specialūs konteineriai, skirti vežti skystus krovinius. Kelią nuo Varšuvos iki Smolensko traukinys turėtų įveikti per tris paras, įskaitant perkrovimą Šeštokuose.

Projekto "Šeštokai Express" operatorė Vakarų ir Rytų Europoje yra tarptautinė logistikos kompanija "Hupac Intermodal SA", nuo Šeštokų - jos antrinė įmonė Maskvoje "Intermodal Express". Planuojama, kad ateityje traukinys iš Šeštokų Rusijos kryptimi važiuos kartą per savaitę.

Parengta bendradarbiaujant su AB "Lietuvos geležinkeliai"

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"