TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Terminalas - ateities uostui

2010 03 26 0:00
Terminalo antžeminės dalies statyba ir įrengimas užtruks apie 1,5 metų.
Nuotrauka: ©"Lietuvos žinios"

UAB koncerno "Achemos grupė" narė UAB "Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalas" į naujo terminalo statybą planuoja investuoti apie 70 mln. litų. Naujasis terminalas per metus bus pajėgus priimti iki 750 tūkst. keleivių ir apie 500 tūkst. krovininio transporto mašinų ir automobilių.

2013 metais, kai turėtų pradėti veikti terminalas, jis bus pajėgus aptarnauti 2,5-3 karto daugiau keleivių ir ro-ro transporto nei šiuo metu į Klaipėdos uostą atvyksta per metus. Uosto direkcijos duomenimis, 2009 metais Klaipėdos uoste buvo aptarnauta 175 tūkst. kelių transporto vienetų, o keleivių srautas siekė 272 tūkst. žmonių.

"Šiuo metu projektuotojai pagal mūsų užsakymą aktyviai dirba rengdami terminalo antžeminės dalies techninį projektą, kurio galutinį variantą planuojame turėti po kelių mėnesių", - sako "Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalo" generalinis direktorius Benediktas Petrauskas.

Pasak jo, terminalas projektuojamas atsižvelgiant į esamus keleivių ir ro-ro krovinių srautus ir galimo augimo tendencijas. Naujojo terminalo pajėgumas ateityje, augant rinkos poreikiams, galės būti didinamas. Iš pradžių naujajame terminale planuojama sukurti apie 50 naujų darbo vietų.

"Rengiant terminalo projektą mus konsultuoja ro-ro laivybos linijų specialistai. Terminalas turės būti labai funkcionalus, maksimaliai tenkinti tiek keleivių, tiek krovininio transporto, tiek keltų linijų operatorių poreikius", - sako B.Petrauskas. Jis mano, kad terminalas pradedamas statyti pačiu laiku. Šiandien jau pastebimos ro-ro krovinių vežimo didėjimo tendencijos, o po kelerių metų galima laukti dar didesnio pakilimo.

Terminalo antžeminės dalies statyba ir įrengimas užtruks apie 1,5 metų. Todėl šiandien svarbiausia - kuo greičiau išspręsti terminalo krantinių statybos klausimą. Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija jau atplėšė vokus su rangovų pasiūlymais, tačiau vienas konkurso dalyvių procesą apskundė. Tikimasi, kad įveikus visas kliūtis krantinių statyba prasidės vasarą. "Nuo krantinių statybos pradžios momento terminalas turėtų pradėti veikti po 2,5-3 metų, todėl planuojame pirmuosius keltus priimti jau 2013 metų sezoną", - planuoja B.Petrauskas. Anot jo, iki to laiko "Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalas" turi atlaisvinti esamą teritoriją nuo gamybinės veiklos. Dabar čia esantis užterštų vandenų valymo terminalas bus perkeltas į pietinę Klaipėdos uosto dalį, Smeltės pusiasalį. "Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalas", kuriame dirba 33 žmonės, taip pat vykdo skystų krovinių krovą bei katilinių kuro gamybą iš naftos produktų atliekų.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"