TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Transportas: keltas keičia maršrutą

2006 12 05 0:00
"DFDS Lisco" priklausantis keltas "Vilnius" užsuks ir į Baltijsko uostą.
Autorės nuotrauka

Kaliningrado srities Baltijsko uoste šiemet atidarius geležinkelio keltų liniją į Vokietiją, Kaliningrado krovinių tranzitas per Lietuvą gali sumažėti

Pagal Danijos laivybos kompanijos DFDS ir Vokietijos geležinkelių įmonės "Railion" liepą pasirašytą susitarimą bendrovės "DFDS Lisco" kelto "Vilnius" maršrutas Klaipėda-Zasnicas nuo gruodžio 5 dienos ilginamas užplaukimu į Baltijską. Numatyta, kad keltas kursuos reguliariai, triskart per savaitę.

"DFDS Lisco" komercijos vadovo Samuilo Vindergauzo manymu, taip greitai pradėti reisų nepavyks. Dėl geležinkelio infrastruktūros Baltijske įforminimo procedūrų kelto darbą pagal naują tvarkaraštį tikimasi organizuoti sausio mėnesį. "Mes deriname tris kelto "Vilnius" grafiko variantus, tačiau kuris bus patvirtintas, priklausys nuo Vokietijos geležinkelių", - sakė Vindergauzas.

Darbo netrūks

Į Zasnico uostą, anksčiau vadintą Mukrano perkėla, laivas iš Klaipėdos plaukia 18 valandų. Kadangi Švedijos linijos keltas "Lisco Patria", šeštadieniais plaukiantis iš Klaipėdos į Baltijską, kelyje į vieną pusę užtrunka 7 valandas, tikėtina, kad tiek pat gali pailgėti ir "Vilniaus" reisas. Tokiu atveju šis keltas plaukiotų be atvangos ir prastovų remontui.

Klaipėdos jūrų perkėlos terminalo viršininkas Vaclovas Grigalauskas mano, kad toks įtemptas laivo darbo grafikas bus laikinas. Tikėtina, kad į Zasnico liniją bus grąžintas keltas "Kaunas", dabar dirbantis Švedijos linijoje, o jo vietoje kitais metais atsiras daugiau keleivių galintis plukdyti laivas.

Plevėsuos Rusijos vėliava?

Baltijsko uosto atstovai neseniai yra užsiminę, kad keltą "Vilnius" gali būti naudinga registruoti antrajame Rusijos registre. Rusiška vėliava leistų kelte organizuoti bemuitę prekybą ir taip padėtų pritraukti keleivių.

Keltas "Vilnius" šiuo metu gali gabenti 90 vagonų, 180 vilkikų, 120 keleivių. Jis pastatytas prieš 20 metų, buvo vienas iš penkių laivų, skirtų plukdyti rusiškos vėžės geležinkelio vagonus tarp Klaipėdos ir Mukrano jūrų perkėlų, naudotų kariniais tikslais. Prieš dešimtmetį išardžius bėgius jis buvo rekonstruotas, įrengta daugiau vietų keleiviams, plaukiojo Ventspilio-Kylio linija.

Vienu metu Lietuvoje buvo manoma, kad jūrų geležinkelis Baltijos jūroje neturi perspektyvų. Bėgiai buvo palikti tik kelte "Klaipėda", kuris į Zasnicą plaukiojo du dešimtmečius - iki šių metų liepos.

Kai šiemet DFDS pardavė graikų kompanijai keltą "Klaipėda", kelte "Vilnius" vėl buvo sumontuoti bėgiai. Rusijos ir Vokietijos pasirašytos sutartys dėl krovinių gabenimo geležinkeliu šiam keltui atvėrė naują perspektyvą.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"