TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Trikotažo inovacijoms pristatyti – nauja parduotuvė

2014 11 20 13:18
SBA nuotraukos

Norėdama Lietuvos rinkai pristatyti kasmet įmonėje sukuriamas inovacijas ir vartotojus supažindinti su iš jų gaminama produkcija, bendrovė „Utenos trikotažas“ Vilniuje atidarė naują firminę parduotuvę.

Koncerno SBA grupės didžiausia Lietuvoje trikotažo gamintoja AB „Utenos trikotažas“ Vilniaus Gedimino prospekte įsikūrusiame prekybos centre Go9 atidarė pirmąją prekinio ženklo „ABOUT Baltic Underwear“ parduotuvę. Investicijų į ją dydis neskelbiamas.

Per metus didžiausiame Baltijos šalyse trikotažo fabrike sukuriama apie 50 inovatyvių medžiagų, panaudojant arba naują pluoštą, arba specialų mezgimą. Kaip sakoma pranešime spaudai, pavyzdžiui, ABOUT apatinio trikotažo kolekcijos sukurtos iš medžiagų, pagamintų naudojant tokias technologijas, kurios leidžia gaminiams suteikti ypatingų savybių - tai antibakterinis ar odą drėkinantis poveikis, taip pat patvarumas, tamprumas ir pan.

"Svarbiausi mūsų pardavimo kanalai išlieka tie patys – eksportas ir elektroninė parduotuvė aboutwear.lt”, - pranešime spaudai sakė „Utenos trikotažo” vadovas Gintautas Bareika. Pasak jo, pastebima, kad prieš įsigydami gaminį internetu žmonės dažnai nori ne tik daugiau apie jį sužinoti, bet ir paliesti. Tai esą ypač aktualu, kai perkamas apatinis trikotažas. Tad naujoji parduotuvė - galimybė pirkėjams pažinti inovatyvią įmonės produkciją, pasikonsultuoti ir išsiaiškinti su specialistais, kokias papildomas savybes turi viena ar kita medžiaga bei gaminiai iš jos.

Investicijos į inovacijas ir naujų medžiagų kūrimą leido bendrovei „Utenos trikotažas“ žengti į naujas rinkas ir palaipsniui didinti pardavimą. Trečiąjį šių metų ketvirtį pardavimas sudarė 17,5 mln. litų (5,1 mln. EUR) ir buvo 14,7 proc. didesnis, palyginti su tuo pačiu 2013 metų laikotarpiu.

„About Baltic Underwear“ kolekcijos parduodamos Švedijoje, Suomijoje, Vokietijoje, Didžiojoje Britanijoje; šiais metais pradėta prekyba su partneriais iš JAV, Australijos, pirmoji siunta išsiųsta ir į Jungtinius Arabų Emyratus.

SBA valdo 51,12 proc. „Utenos trikotažo“ akcijų.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"