TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Turizmo rinkos senbuviai stebi naujoko žingsnius

2013 07 11 6:00
K.Urbelionis LŽ archyvo nuotrauka

Naujas turizmo rinkos dalyvis Kipro kapitalo išvykstamojo ir atvykstamojo turizmo organizatorius „Go Planet Travel“ dar nepradėjo poilsinių kelionių paketų prekybos, tačiau jau sukėlė sujudimą turizmo rinkoje.

Nuo tada, kai kompanijos „Star1 Airlines” ir “Star Holidays” bankrutavo prieš daugiau kaip dvejus metus, Lietuvos turizmo rinkoje karaliavo du didieji atostogų organizatoriai – “Novaturas“ ir „Tez tour“. Naujo stipraus žaidėjo atsiradimą senbuviai vertina kaip akstiną pasitempti ir įdėmiai stebi konkurento veiksmus.

Neigia sąsajas su bankrutavusiomis įmonėmis

Vos pasklidus žiniai apie „Go Planet Travel“, įmonė pradėta sieti su bankrutavusiomis „Star1 Airlines” ir “Star Holidays” darbuotojais bei vadovais. Tačiau „Go Planet Travel“ direktorius Karolis Urbelionis šias sąsajas LŽ paneigė.

Anot jo, naujas investuotojas – daugiau kaip 20 metų turizmo srityje dirbantis Chambi Charalambous iš Kipro – Baltijos šalių rinką tyrinėjo keletą metų, bet imtis naujų kraštų "užkariavimo" nusprendė tik tada, kai Kiprą užklupo finansinė suirutė. „Žinoma, geriausia investuoti tuomet, kai prasideda krizė“, - paaiškino K.Urbelionis, anksčiau dirbęs renginių organizavimo srityje.

Praėjusių metų pabaigoje įkurtam holdingui „Grand Go Group Ltd.“ priklauso ne tik naujoji įmonė „Go Planet Travel“, bet ir nusipirkta atvykstamojo turizmo kompanija „Go Baltic Travel“. Holdingas taip pat valdo dar vieną bendrovę, kuri, kaip planuojama, versis viešbučių ir sanatorijų plėtra Baltijos valstybėse. Tik jos pavadinimas kol kas neviešinamas.

„Lietuvos rinka atrodo gana rami, bet iš tiesų aštrios konkurencijos čia netrūksta“, - įsitikinęs K.Urbelionis. Direktoriaus nuomone, varžytis su turizmo senbuviais padės itin moderni užsakymų sistema. Ji leis daugelį veiksmų atlikti automatiškai, be darbuotojų pagalbos.

„Go Planet Travel“ ketina pradėti veiklą liepos 15–ąją. Nuo tada turėtų būti prekiaujama poilsinėmis kelionėmis į Turkiją, Kiprą, Tunisą ir Graikiją. Skrydžius žadama pradėti rugsėjo mėnesį ir vykdyti juos iki spalio pabaigos. Anksčiausiai – nuo rugsėjo 6–osios – planuojama skraidyti į Kiprą ir Turkiją. Po mažiau nei savaitės – į Tunisą ir Graikiją. K.Urbelionio teigimu, žiemos sezono maršrutai kol kas derinami. Apie juos ketinama paskelbti rugpjūtį.

Vienas „Go Planet Travel“ išskirtinumų turėtų būti tolimieji skrydžiai. Klientai patys nusipirks lėktuvo bilietus, o viešbučius, vežimo paslaugas, ekskursijas galės užsisakyti per Lietuvos operatorių. Pasak K.Urbelionio, jo vadovaujama įmonė yra sudariusi sutartis ne su viena žinoma skrydžių kompanija, tad kol kas neaišku, kuri iš jų ir į kokią šalį skraidins turistus. Skrydžiai bus vykdomi iš Vilniaus oro uosto.

Konkurentai laukia pirmų veiksmų

Kelionių organizatoriaus „Tez tour“ Rinkodaros skyriaus vadovė Inga Aukštuolytė kalbėjo, kad naujo rinkos dalyvio atsiradimas visuomet skatina senbuvius pasitempti: „Manome, jog turizmo versle ne mažiau negu naujovės svarbu ilgametė patirtis, didžiulis įdirbis ir stabilumas. Klientų ir partnerių pasitikėjimo negalima pelnyti per kelias savaites ar mėnesius, o greitai pasiektas rezultatas neretai taip pat greitai ir prarandamas. Todėl tik laikas parodys, ko iš tiesų vertas naujasis rinkos dalyvis.“

Anot jos, operatorius "Go Planet Travel" vertinamas neutraliai – kol kas tiesiog stebimi jo veiksmai. „Šiame versle labai svarbu jausti atsakomybę klientams ir partneriams. Lietuvos turizmo rinka praeityje išgyveno ne vieną skaudų nusivylimą, tai atsiliepė visai rinkai ir išugdė tam tikrą atsargumą. Todėl tikimės, kad ankstesnė patirtis pravers visiems“, - sakė I.Aukštuolytė.

UAB „Novaturas“ generalinis direktorius Linas Aldonis mano, jog tam, kad galėtum sėkmingai dirbti turizmo srityje, pirmiausia reikia nepriekaištingos reputacijos, o ji pelnoma kuriant patikimą produktą. „Čia vienintelis vertintojas yra klientas. Jis pats pasidarys išvadas ir rinksis, kas patikima, o ne patikės savo pinigus ir atostogas trumpalaikiams projektams“, - pabrėžė L.Aldonis.

Valstybinio turizmo departamento direktorė dr. Raimonda Balnienė teigė, jog konkurencijos didėjimas visada vertinamas teigiamai, nes turistams atsiranda daugiau krypčių ir galimybių rinktis. „Vis dėlto nuoširdžiai linkime naujajam kelionių organizatoriui plėtoti ir vietinį bei atvykstamąjį turizmą“, - pridūrė ji.

Šiuo metu Lietuvoje yra išduoti 332 kelionių organizatorių ir 252 kelionių agentūrų pažymėjimai. Dauguma organizuojančiųjų išvykstamąjį turizmą užsiima poilsio autobusais arba individualių kelionių rengimu.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"