TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Ūkininkės puošiasi interneto parduotuvėse

2012 11 12 8:25
LŽ archyvo nuotrauka/Kaimo gyventojai, užsisakantys prekes internetu, nedrįsta už jas atsiskaityti per elektroninę bankininkystę, todėl už pirkinius sumoka grynaisiais kurjeriui.

Drabužiais internetu prekiaujančios parduotuvės džiaugiasi, kad juos vienodai aktyviai perka ir miesto, ir kaimo gyventojai. Madingiems apdarams pinigų negaili ūkininkų žmonos.

Mados prekes - drabužius, avalynę, aksesuarus - internetu vienodai perka tiek didmiesčių (36,8 proc.), tiek kaimų gyventojai (36,4 proc). Tai nustatyta per UAB "Spinter tyrimai" atliktą apklausą, kurią užsakė interneto parduotuvė Stilago.lt, priklausanti vienuolikoje Vidurio ir Rytų Europos šalių veikiančiam elektroninės prekybos tinklui "Studio Moderna Fashion Group".

Užsako ir kaimynams

"Interneto parduotuvėse perkantys kaimo gyventojai vienu metu įsigyja didesnį kiekį skirtingų dydžių drabužių. Greičiausiai pasipuošti panorusi ūkininko žmona surenka ir kaimynų užsakymus, kad jai nekainuotų drabužių pristatymas, nes vienos siuntos atvežimo į kaimą suma gerokai viršija pirkinių vertę", - spėjo "Stilago" projekto Lietuvoje vadovė Jurgita Videikaitė.

Ji prisiminė, kad didžiausia pirkėjo per mėnesį išleista pinigų suma siekė 13,3 tūkst. litų. Tačiau projekto vadovė pridūrė, jog itin prabangūs žinomų prekės ženklų gaminiai Lietuvos žmonių nevilioja. Jie linkę rinktis praktiškesnius apdarus už vidutinę kainą.

Stilago.lt narių klubui priklausantys klientai praėjusį mėnesį labiausiai pirko "Triumph" gaminius, o visi kiti - didžiausio prancūzų e. prekybos tinklo "La Redoute" drabužius ir avalynę.

Bendrovė bendradarbiauja su AB Lietuvos paštu. Jeigu užsakymo suma nesiekia 300 litų, už pristatymą pirkėjas moka 10 litų.

Beje, įdomi detalė - kaimo gyventojai, užsisakantys prekes internetu, nedrįsta atsiskaityti už jas per elektroninę bankininkystę, todėl už pirkinius sumoka grynaisiais kurjeriui.

Asocijuojasi su gera kaina

Žmonės, paklausti, su kuo jiems asocijuojasi interneto parduotuvės, dažniausiai minėjo mažesnes kainas (14 proc.) ir patogumą pirkti (9 proc.). "Elektroninėms parduotuvėms nereikia išlaikyti brangiai kainuojančių patalpų, aptarnaujančiojo personalo, sandėlių, todėl jos, išvengdamos šių išlaidų, gali nustatyti mažesnes prekių kainas nei įprastos parduotuvės", - aiškino J.Videikaitė.

Jos manymu, internetu dažniausiai perka ne tik norintys sutaupyti, bet ir skubantys žmonės, nes vidutinis apsipirkimo laikas virtualiose parduotuvėse tesiekia 3,5 minutės. "Kai kurie pirkėjai, o dažniau - pirkėjos, prieš įsigydami drabužį pasimatuoja jį realiose parduotuvėse. Tada grįžta namo ir užsisako prekę su nuolaida internetu", - sakė J.Videikaitė.

Ji pažymėjo, kad vartotojai, kuriems pirmąkart internetu įsigytas drabužis tiko, nesibodi vis didesnę dalį savo spintos užpildyti e. parduotuvėje pirktais apdarais. Tokių nuolat sugrįžtančių klientų Stilago.lt turi 72 procentus.

Veikia rekomendacijos

Daugiau kaip 40 proc. apklaustųjų teigė, jog e. parduotuvę renkasi vadovaudamiesi draugų patarimais, 33 proc. sprendimą priima peržiūrėję kelių interneto parduotuvių pasiūlymus. Apie 22 proc. gyventojų pasitiki rekomendacijomis internete ir įvairiuose socialiniuose tinkluose.

Mažesnių miestų gyventojai mažiau pasitiki kitų pirkėjų nuomone internete ir forumuose. Jie mėgsta tiesioginį kontaktą, todėl dažniau konsultuojasi paskambinę į klientų aptarnavimo skyrių. Stilago.lt vadovai suskaičiavo turintys 7 konkurentus, prekiaujančius drabužiais internetu, tad siekia išsiskirti iš jų plačiausiu asortimentu.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"