TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Uostamiesčio verslininkai paragino vietos valdžią atsibusti

2015 12 24 10:55
Verslas pasigendama Klaipėdos miesto valdžios veiksmų siekiant pritraukti verslą į merdintį senamiestį. Vidos Bortelienės (LŽ) nuotrauka

Klaipėdos miesto verslininkai ir įmonių vadovai pasigenda savivaldybės veiklos efektyvumo ir nepritaria ketinimui dar labiau didinti administracijos darbuotojų skaičių. Klaipėdos prekybos, pramonės ir amatų rūmai (PPAR) metams baigiantis pateikė pasiūlymų Klaipėdos miesto savivaldybei, kaip skatinti verslą ir gerinti miesto infrastruktūrą. Dauguma jų kartojami ne pirmą kartą, nes padėtis nesikeičia.

Po uostamiesčio verslo įmonių susitikimo su Klaipėdos miesto administracijos direktoriumi Sauliumi Budinu pranešimą išplatinę Klaipėdos prekybos, pramonės ir amatų rūmai jame išdėstė opius klausimus.

Uostamiesčio įmonių vadovų požiūriu, miesto savivaldybės administracijos skiriamas finansavimas savo viešosioms įstaigoms (pvz., VšĮ „Kultūros fabrikas“) nėra reali parama smulkiajam ir vidutiniam verslui. Pasigendama vietos valdžios veiksmų siekiant pritraukti verslą į merdintį Klaipėdos senamiestį, didinti senamiesčio patrauklumą bei gerinti jo infrastruktūrą.

Akis bado tai, jog yra nemažai apleistų pastatų, kurie reikalauja investicijų, tačiau dabartinė situacija senamiestyje neskatina pastatų savininkų investuoti, juos atnaujinti arba rekonstruoti. Baiminamasi, kad didelių investicijų reikalaujantys objektai nebus ekonomiškai naudingi.

Kaip viena iš priežasčių, mažinančių besilankančių senamiestyje žmonių skaičių, nurodomas mokamas automobilių parkavimas. Be to, pasak verslo, nėra informacijos, kur naudojamos lėšos, surenkamos už mašinų parkavimą miesto centre. Neaiškus ir mokamų zonų žymėjimas. Atvykus į senamiesčio teritoriją, reikia ilgai ieškoti informacijos, kokioje zonoje yra paliekamas automobilis.

Verslininkų netenkina ir Klaipėdos miesto gatvių būklė. Pastebėta, kad ant viaduko Palangos link neretai susidaro transporto spūstys, yra kilę pavojingų situacijų dėl plikledžio ir automobilių grūsties. Eismo problema turi būti sprendžiama, kadangi viadukas neatitinka saugumo reikalavimų.

Sudėtinga miesto jungtis su Klaipėdos laisvąja ekonomine zona, kur kyla sunkumų dėl geležinkelio, autotransporto įvažiavimo į ekonominę zoną.

Klaipėdos miesto savivaldybės administracijai pristačius investicinių projektų planą, ketinamą įgyvendinti 2016 – 2018 metais, pastebėta, kad savivaldybė ketina pati plėtoti ne vieną didelio masto ir nemažų investicijų reikalaujantį projektą. Dėl to atsiranda priežastis dar labiau didinti administracinį aparatą bei savivaldybės biudžeto deficitą.

Uostamiesčio verslininkams tai nepriimtina. Jie siūlo vietos valdžiai skatinti privačias investicijas, atsižvelgti į faktą, jog ES finansavimas 2020 metais. baigsis ir sukurtą infrastruktūrą reikės išlaikyti savivaldybės lėšomis.

Klaipėdos PPAR jau ne pirmą kartą siūlo miesto savivaldybei mažinti jos administracinį aparatą ir darbuotojų skaičių bei išlaidas, susijusias su jų išlaikymu.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"