TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Vaikiškų drabužių kūrėjai kopia į mados olimpą

2016 02 02 17:30
Organizatorių nuotrauka

Lietuvos įmonės iš Paryžiuje praėjusią savaitę vykusios prestižinės vaikiškų drabužių ir aksesuarų parodos „Playtime Paris 2016“ grįžo ne tik su naujomis verslo sutartimis, bet ir paragavę pasaulio žiniasklaidos dėmesio. 

Parodoje dalyvavusias įmones nuolat lydėjo pagyrimai, kad pristatomi prekės ženklai labai kūrybingi, o gaminiai – pabrėžtinos kokybės. 7 Lietuvos įmonių asortimente – ne tik vaikiški rūbai iš natūralių, kokybiškų medžiagų, bet ir inovatyvius sprendimai: ant kai kurių vaikiškų drabužių galima rašyti kreida arba norimą raštą susikurti su mobiliąja aplikacija!

„Galimybė pristatyti Lietuvos vaikiškų drabužių prekių ženklus specializuotoje tarptautinėje parodoje „Playtime Paris 2016“ šalia kitų, visame pasaulyje garsių aprangos prekių ženklų, yra tarptautinis Lietuvos aprangos pramonės pripažinimas. Tekstilės sektorių į priekį veda nauja, inovatyvių kūrėjų karta. Tekstilės pramonė Lietuvoje auga, o apie 80 proc. produkcijos yra eksportuojama į daugiau nei 70 pasaulio šalių. Didžiausias eksporto augimas fiksuojamas būtent vaikiškų drabužių kategorijoje. Pernai jų buvo eksportuota beveik tris kartus daugiau nei 2008-aisiais. Pagrindiniai lietuviškų vaikiškų rūbų pirkėjai yra iš Vokietijos, Didžiosios Britanijos ir Švedijos“, – teigė Ūkio viceministrė Rasa Noreikienė.

Parodoje dalyvavo prekės ženklai: „Mummymoon“, „Nikolia Jeans“, „Unlabel“, „Manoko“, „March“, „Anchovy“, „Benber“.

Prekės ženklą „Mummymoon“ kuriančios įmonės „Trinity time“ direktorė Vėjūnė Unikauskienė šioje parodoje kartu su „Verslia Lietuva“ dalyvavo trečią kartą, tad, pasak jos, gali konkrečiai įvertinti nuoseklumo ir kantrybės kainą. „Šis faktorius, jog dalyvaujame vėl ir vėl, nepaprastai svarbus tiek mums, tiek ir mūsų klientams. Tai įrodo, jog esame patikimi ir konkurencingi“, – pabrėžė V.Unikauskienė.

Trečią kartą iš eilės parodoje dalyvavo ir prekės ženklo „Nikolia Jeans“ atstovai. Šį prekės ženklą kuriančios įmonės „Gera gera“ direktorė Ieva Domarkaitė teigė, kad pastarasis buvo vienas iš sėkmingiausių pasirodymų tarptautinei rinkai. Po parodos verslininkai skaičiuoja sutartis ir užsakymus iš JAV, Didžiosios Britanijos, Olandijos, Norvegijos, Danijos, Švedijos, Belgijos, Šveicarijos, Vokietijos, Kuveito, Kataro, Jungtinių Arabų Emyratų, Pietų Korėjos, Japonijos ir Kinijos.

Parodoje puikiai sekėsi ir debiutantams. Pavyzdžiui, marškinėlius „March“, ant kurių galima piešti kreida, kuriantys verslininkai per parodą sulaukė net 20 užsakymų iš įvairių Prancūzijos miestų parduotuvių, taip pat Belgijos, Italijos, Šveicarijos, Olandijos, ir Ispanijos. „Ypatingo susidomėjimo sulaukėme iš Kinijos, Japonijos bei Pietų Korėjos. Buvome vieninteliai, kurie pristatėme unikalius marškinėlius, ant kurių galima rašyti, todėl rūbas tampa ne tik apranga, bet ir interaktyvia pramoga mažiesiems, kurie gali išreikšti savo emocijas bei kūrybingumą. O atšvaitiniai ženkliukai bei sagos nėra tik aksesuarai ar grožio atributika, jie puikiai atlieka apsaugos funkciją ir sumažina nemalonių nutikimų riziką tamsiu paros metu“, – apie išskirtinį prekės ženklą pasakojo įmonės „March Design Studio“ projektų vadovė Santa Bungardaitė.

Prekės ženklo „Anchovy“ įkūrėja ir vadovė Giedrė Kosė parodos lankytojus stebino inovatyvumu. „Anchovy“ mobilioji programėlė raides ar žodžius paverčia spalvomis arba raštais, tad renginyje netrūko norinčių išbandyti, kaip jų vardas atrodytų ant drabužių iš lino. Išskirtinio produkto kūrėjai parodoje užmezgė ne tik naudingų verslo ryšių, bet ir sulaukė tarptautinių mados žurnalistų dėmesio.

Nacionalinį stendą šioje parodoje VšĮ „Versli Lietuva“ organizavo jau trečiąjį kartą, prieš tai parodoje Lietuvos vaikiškos mados kūrėjai dalyvavo 2015-ųjų sausį ir liepą. Anksčiau dalyvavusios įmonės parodoje sutiko potencialių verslo partnerių ir klientų iš Olandijos, Italijos, Belgijos, Jungtinės Karalystės, Kinijos, Pietų Korėjos, JAV, Prancūzijos, Austrijos, Vokietijos ir kitų šalių. Įmonė „Nikolia Jeans“ sudarė sutartį su agente, kuri šiam prekiniam ženklui jau atstovauja Niujorke, o „Mummymoon“ po parodų pradėjo tiekti rūbus Danijos butikams. Kauno MB „Linen Lt“ po parodos sulaukė užsakymų iš Ispanijos bei Šveicarijos.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"