TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Vairuotojai vengia registruoti žalas telefonu

2007 07 16 0:00

Vakarų Europos valstybėse sėkmingai taikoma praktika, kai draudimo bendrovei skambučiu pranešama apie įvykusį transporto priemonės ar turto draudiminį įvykį ir patirta žala atlyginama net nenuvykus pas draudikus.

Tokią paslaugą pirmoji Lietuvoje 2003 metais pradėjo teikti UADB "ERGO LIETUVA" trumpuoju GSM telefonu 1555 arba nemokama linija 8 800 21555.

Šiuo metu iki 30 proc. transporto įvykių žalų sureguliuojama telefonu. O štai didesnę draudimo patirtį turinčiose šalyse šis skaičius siekia 50.

Viena tokio mažo aktyvumo priežasčių - žmonių nepasitikėjimas. Dažnas klientas netiki, kad jam gali būti taip paprastai išmokėta draudimo išmoka - tik paskambinus, net neatėjus į bendrovę.

Kitas dažnai vairuotojus atbaidantis mitas - kad telefonu galima sureguliuoti tik nedideles, mažai žalos padariusias avarijas.

Tai netiesa. Telefonu gali būti registruojamos ir didelės, dešimtis tūkstančių litų siekiančios žalos, ir mažesni draudiminiai įvykiai.

Sumos neribojamos. Žmogui atvykti į draudimo bendrovę reikia tik išskirtiniais atvejais, kai kyla neaiškumų dėl įvykio aplinkybių arba įvykis susijęs su transporto priemonės ar jos dalių vagyste.

Šios paslaugos pranašumais kol kas dažniausiai naudojasi didžiųjų Lietuvos miestų Vilniaus ir Kauno gyventojai. Šį didelį skirtumą galima paaiškinti spartesniu didžiųjų miestų gyventojų naujovių perėmimu. Juo labiau kad tai gerokai sutrumpina žalos administravimą ir pagreitina žalos išmokėjimą.

Mažesniųjų miestų ir miestelių gyventojai įvykus nelaimei kol kas mieliau mina draudikų biurų slenkstį, nei bendrauja telefonu, paštu ar internetu. Po įvykusio draudiminio įvykio jie saugiau jaučiasi užsukę į patį biurą, negu draudiminio įvykio formalumus tvarkydami telefonu.

Toks vairuotojų kruopštumas ar nuogąstavimas nėra pagrįstas, kadangi visi be išimties žalų sureguliavimo skambučiai yra registruojami.

Žalą patyręs asmuo apie sėkmingai užregistruotą įvykį gauna patvirtinimą trumpąja žinute, ir tą pačią dieną visi dokumentai jam išsiunčiami paštu.

Retkarčiais pasitaiko atvejų, kad klientas šio laiško iš draudimo bendrovės negauna, nors įvykis ir užregistruotas. Paprastai taip nutinka pasikeitus draudimo sutartyje nurodytai gyvenamajai vietai, o draudimo bendrovei apie tai nepranešus.

Dar viena pasitaikanti klaida - nurodomas registracijos, o ne nuolatinės gyvenamosios vietos adresas. Visi nukentėjusiajam reikalingi dokumentai išsiunčiami būtent draudimo sutartyje įrašytu adresu.

Siekiant išvengti nesklandumų ir greičiau gauti išmoką apsidraudusiesiems patariama, kad pasikeitus bet kokiems kontaktiniams telefonams arba adresui apie tai kuo skubiau praneštų draudimo bendrovei.

Esant aiškioms įvykio aplinkybėms išmokos žmogus gali tikėtis jau po dienos ar dviejų. Sudėtingesniais atvejais tai gali užtrukti kiek ilgiau - iki savaitės.

Dabar Lietuvoje asistavimo paslaugą - žalų reguliavimą telefonu - teikia jau ne viena draudimo bendrovė. Tokia žalų reguliavimo telefonu praktika jau daugelį metų sėkmingai taikoma Vakarų Europos valstybėse - Vokietijoje, Didžiojoje Britanijoje, Danijoje.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"