TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Vartojimo kreditus telefonu pažėręs bankas – stebina

2015 06 22 6:00
Ūkio banko lizingą įsigijęs bankas žada pigių kreditų Romo Jurgaičio (LŽ) nuotrauka

Ūkio banko lizingą įsigijęs Šiaulių bankas buvusius ir esamus išperkamosios nuomos klientus nustebino pasiūlymais telefonu. Su klientais susisiekę banko darbuotojai siūlo vartojimo kreditus be palūkanų. Ekspertus toks banko elgesys nustebino, tačiau jie nemano, kad bankas jau atsuko paskolų kranelį.

„Ar norėtumėte vartojimo kredito be palūkanų, be sutarties mokesčio? Jums – specialus pasiūlymas“, – daugmaž taip prasideda Šiaulių banko atstovų telefoninis pokalbis su buvusiais Ūkio banko lizingo klientais.

Konsultantai lengvatinėmis sąlygomis siūlo pasiimti vartojimo kreditą, mini, kad esą kas mėnesį reikės mokėti tik sutarties administravimo mokestį, kuris siekia 1,25 proc. Skolinimosi galimybei aptarti klientams siūloma atvykti į banko padalinį.

Lig šiol tarp didžiųjų komercinių bankų telemarketingas nebuvo populiarus. Daugeliui aišku, kad iš banko gauti kreditą po to, kai Lietuvos bankas patvirtino Atsakingo skolinimo nuostatus, – labai sunku.

LŽ Šiaulių banko atstovų klausė, kuo grindžiami tokie pasiūlymai ir kam siūlomos palankios kreditavimo sąlygos.Juk įprasta, kad telemarketingas – vadinamųjų greitųjų kreditų veiklos sritis.

Daiva Grikšienė, banko atstovė spaudai nurodė, kad iš tiesų tokie pasiūlymai teikiami, tačiau pridūrė, kad vykdomo telemarketingo pasiūlymai nėra vieši. "Jie teikiami tik „SB lizingo“ klientams", - tvirtino ji.- Paslauga siūloma klientams, patvirtinusiems „SB lizingo“ sutikimą dėl tiesioginės rinkodaros, bei laikantis kitų teisės aktų reikalavimų“.

ŠB atstovė paaiškino, kad imtis telemarketingo paskatino rinka. „Lietuvoje atsiranda vis daugiau suasmenintų pasiūlymų, anonimiškumas mažėja, nes stiprėja klientų poreikis individualiam dialogui, kuris tampa savotišku pasipriešinimu informacijos chaosui, „bombardavimui“ masine informacija iš įvairių pusių“, – atsakyme LŽ dėstė ji.

Profesorius Rimantas Rudzkis, matematikas, buvęs DNB banko analitikas, komentavo, kad banko pasiūlymas dėl vartojimo kreditų – kiek netikėtas. Vis dėlto, jo teigimu, to nereikėtų sureikšminti. „Tai tikrai nerodo, kad bankai desperatiškai siūlo pinigus. Gauti kreditą vis dar labai sunku. Pats tą patyriau. Matyt, tai yra konkretaus padalinio lokalus siekis padidinti rinkos dalį, nežinome, kas už tų veiksmų slepiasi. Galbūt lizingo padalinys atrodo prasčiau, taigi vykdo tokią kampaniją“, – spėjo R. Rudzkis.

Jis spėjo, kad galbūt banko atstovams lizingo portfelis pasirodė pernelyg mažas, taigi tokiomis priemonėmis siekiama jį padidinti. „Tačiau vartojimo kreditas bankui nėra labai geras variantas: be užstato, taigi nelikvidus turtas. Tai yra blogiausias variantas rizikos prasme. Pilna bendrovių, kurios nori gauti kreditus. Kodėl reikia bankui siūlyti kreditus, nematau logikos“, – svarstė profesorius.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"