TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Vartotojai vis geriau išmano savo teises

2016 02 09 14:00
Romo Jurgaičio (LŽ) nuotrauka

Lyginant su 2008 metais, gyventojų, kuriems pakanka informacijos vartotojų teisių apsaugos klausimais, skaičius ženkliai išaugo. Tai rodo vartotojų ir verslininkų nuomonės tyrimas dėl vartotojų teisių apsaugos Lietuvoje. 

85 proc. vartotojų dėl netinkamos prekės ar paslaugos pirmiausia kreiptųsi į pardavėją, 63 proc. žino, kur reikėtų kreiptis, jei pardavėjas ar paslaugos teikėjas atsisakytų atlyginti nuostolius.

Vartotojų teisių apsaugą Lietuvoje teigiamai vertina 38 proc. vartotojų ir 52 proc. verslininkų. Vartotojų atžvilgiu, šis rezultatas yra geriausias nuo 2010 m.

Daugiau kaip pusė apklaustų verslininkų (54 proc.) mano, kad yra pakankamai informuoti apie vartotojų teisių apsaugą (2011 m. – 37 proc.). Kasmet auga verslininkų pasitikėjimas Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos veikla, 75 proc. verslininkų Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos veiklą vertina palankiai (2014 m. – 63 proc.). Auga ir asmenų, žinančių apie alternatyvų ginčų sprendimą skaičius.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"