TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Vasarą mobilieji telefonai skęsta dvigubai dažniau

2014 06 02 17:13
Lietuvoje apie 10 proc. klientų telefonus nepataisomai sugadina, kai juos aplieja kava, netyčia įmeta į akvariumą, vonią, unitazą, ežerą ar netgi į eketę. LŽ archyvo nuotrauka

Telekomunikacijų bendrovė „Omnitel“ bei jos klientų telefonus draudžianti draudimo bendrovė „Lietuvos draudimas“ įspėja, kad vasarą rizika paskandinti savo telefoną padidėja du kartus.

„Lietuvos draudimo“ duomenimis, žalą patiria kas penktas apdraustas „Omnitel“ klientų telefonas, iš jų kas šeštas yra sugadinamas nepataisomai ir keičiamas nauju.

„Telefono remonto atveju vidutinė žala siekia 580 litų, o jei telefonas sugadinamas nepataisomai, keičiame jį nauju. Pastebime, kad vasarą beveik du kartus dažniau nei žiemą klientams telefonai keičiami naujais. Mat vasarą telefonai daug dažniau nuskęsta, kai žmonės pramogauja vandens telkiniuose, plaukia baidarėmis. O šaltuoju metų laiku žmonės paslydę pargriūna, telefonai sudūžta į grindinį ar iškrenta iš rankų“, - pasakojo „Lietuvos draudimo“ Gyventojų turto draudimo vadovas Andrius Gimbickas.

Bendrovės duomenimis, dėl dūžio įvyksta apie 85 proc. visų draudžiamųjų įvykių: telefonai sudūžta iškritę iš rankų ar žmogui pargriuvus, suskaldomi ant jų atsisėdus, pervažiuoti automobilio ar autobuso ar prispausti sunkiu daiktu.

10 proc. visų draudžiamųjų įvykių sudaro vadinamosios vandens žalos, kai telefonai apliejami kava, netyčia įmetami į akvariumą, vonią, unitazą, ežerą ar netgi į eketę. Yra pasitaikę ir keletas retesnių atvejų, kai apdraustas telefonas įkrito į molį, buvo aplietas dušo želė ar ant jo užkrito kvepalų buteliukas, kuris sudaužė ekraną.

„Daugelio draudžiamų telefonų kaina svyruoja nuo 500 iki 2500 litų. Žmonės draudžia ne tik brangius, bet ir pigesnius telefonus, įvertindami, kad, atsitikus nelaimei, jie bus apsaugoti nuo papildomų išlaidų ir rūpesčių. Kol apdraustas telefonas taisomas, savo klientams suteikiame panašaus lygio kaip remontuojamasis pakaitinį telefoną, o jeigu jo sutaisyti nebeįmanoma - naują tokį patį arba apdraustojo įrenginio savybes labiausiai atitinkantį įrenginį“, - sakė „Omnitel“ produktų valdymo ir klientų procesų skyriaus vadovas Andrius Kavaliauskas.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"